AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Er det flere enn meg her på planeten som får et kjempepproblem med ising i tennene av å spise mango? Jeg ELSKER mango, men bare jeg spiser en kvart av en frukt, så iser det så mye i tenna etterpå at jeg greier ikke tygge på noe som helst resten av dagen Noen som har oppdaget det samme? Anonymous poster hash: 58572...a0f
Gjest Pluty Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Iser lett i tennene selv av både det ene og det andre. Synes tannkremen Colgate Sensitive Pro-Relief har hjulpet meg mye. Mindre ising i tennene, men du må bruke den en stund før du kjenner den helt store lindringen. I alle fall måtte jeg det. Bare et tips.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Iser lett i tennene selv av både det ene og det andre. Synes tannkremen Colgate Sensitive Pro-Relief har hjulpet meg mye. Mindre ising i tennene, men du må bruke den en stund før du kjenner den helt store lindringen. I alle fall måtte jeg det. Bare et tips. Takk Vet ikke om det ville hjulpet i min situasjon hvis man må bruke den en stund for å få effekt. Jeg iser bare i tennene etter å ha spist mango, og det går over av seg selv etter et par dager. Men sprøtt at det skal ise så sinnsykt av en frukt! TS Anonymous poster hash: 58572...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå