Gå til innhold

kjæreste som ikke vil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert

Jeg har en kjæreste som ikke vil ha sex med meg mer..Jeg vil ha sex med han... Hvordan skal jeg få han til å tenne på meg... Vi hadde et godt sexliv før, men nå er det bare 1 gang i måneden og det skjer bare fordi jeg maser... Hvis jeg ikke maser, kan det gå lenger tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Velkjent problem, når den første spennende forelskelsen og sitringen legger seg.

Synd at menn er "uærlige/snille", og ikke vil såre jenta med å si rett ut at de er gått lei. Tror jenter er flinkere(ærligere)slik, når de merker at det ebber ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det optimale er jo at lysten på den andre slukner samtidig hos begge, men det er sjelden et par er så synkronisert. Derfor gir fenomenet mye frustrasjon. Hos begge to. Han er sikkert like frustrert som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje maset er problemet. Det er sikkert en årsak til hans manglende lyst. Har han mye å gjøre på jobben? Eller andre stressende ting som skjer rundt han?

Eller har du kanskje endret deg siden dere ble sammen.

Min erfaring sier at jenter har en tendens til å endre seg ganske kraftig etter man flytter sammen, eller den første forelskelsen har gitt seg. (Sikkert også guttene) da er det viktig å ta et valg; vil jeg dette? Hvis du er usikker - flytt. Hvis du vet hva du vil: Ta initiativet!!!

Å mase seg til sex er det verste du kan gjøre. Det er nok noe av det verste en gutt kan oppleve, vil nesten sammenlikne det med en voldtekt. Fordi gutten har ikke lyst i utgangspunktet, og gjør det mest for å få fred eller fordi han mener du fortjener det... IKKE GJØR DET MER!!!

Prøv heller å skru på sjarmen og la han få følelsen av å bli kåt igjen. Hvis det er stress som er bakenforliggende årsak er nok en morgen/formiddag i helgen det beste tidspunktet. Prøv å finne på noe til helgen. Forbered frokost på senga. Ikke noe heavy greier som egg, men noe lett som frukt... (Jordbær?) Så kjøper du inn noe sexy, evt finner frem noe i skapet. Offre deg litt for denne morgenen. Kle deg litt spennende, sørg for å være nybadet fra kvelden før, velduftende og nyfrisert her og der... Liker han rufsete hår? Utnytt slike ting... Forfør han uten å være pågående... Blottlegg litt hud, lek med han....

Etter han har våknet og er klar, gi han munnsex...(?) Gjør noe spes. ut av dette. Blir han fornøyd så spiller du ballen over til ham og ber han finne på noe neste gang... Blir han ikke fornøyd - FLYTT!

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har en kjæreste som ikke vil ha sex med meg mer..Jeg vil ha sex med han... Hvordan skal jeg få han til å tenne på meg... Vi hadde et godt sexliv før' date=' men nå er det bare 1 gang i måneden og det skjer bare fordi jeg maser... Hvis jeg ikke maser, kan det gå lenger tid...[/quote']

Har du tenkt på at kanskje det er en annen som har tatt din plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi.... :o ,skummel tanke! (Og jeg skjønner hva du mener)

Men det trenger jo ikke å være sånn.

Noen ganger har man bare en nedtur i forholdet..det er lov det.

Gi det tid... hvis det ikke kommer seg,er det kanskje grunn til å tro at han får det fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen

Det kan være mange ting som spiller inn... Kanskje han trenger litt tid?.. Kanskje det er andre problemer i forholdet eller på jobb som plager ham..

Jeg hadde blitt frustrert jeg også hvis det var bare en gang i måneden og jeg måtte mase meg til det :roll: .. stakkars deg, håper det ordner seg..

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja jeg forstår god at du er frustrert. Blir kanskje enda vanskeligere om man presser på, men hva skal man gjøre? Er ganske enig m han/hun over her, m å leke m han å prøve å forføre han. Om det ikke virker så??

Kanskje kose med deg selv og la han forstå det (små hint, et blad, en skuff du har noe spennende i som ikke er lukket), på uanstrengt måte, kan godt hende det setter igang en tankeprosses hos han og at han kommer etter? Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har opplevd det samme med min eks.vi var sammen i 6år.det første året var sexlivet ok men dabbet av etterhvert.da trodde jeg at det var sånn det skulle være ,med en man er sammen med lenge.

først savnet jeg det ikke så mye men etterhvert merket jeg at det gikk

utover selvtilliten min og bli avvist så ofte.jeg begynte å søke oppmerksomhet hos andre menn.ville føle meg tiltrekkende og sexy.

endte selvfølgelig da med å være utro.

så jeg sier:ta problemet på alvor,ikke la det gå så langt at det går utover selvfølelsen.

kom dere ut av huset -gjør nye ting-reis bort en helg,pynt deg for ham,så ordner det seg sikkert. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...