Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere om menn som aldri gjør noe hjemme? Aldri vasker, lager aldri mat. Er stekepanna brukt å står på ovnen, så tar han heller frem en ny å skyver den andre til side enn å vaske den som allerede står der? Kaster fra seg klær på gulvet?.. Sitter å går heller midt oppi rotet enn å rydde? Støvsuger aldri?

For jeg deler nemmligen hus med en slik kar, å kjenner jeg begynner å bli mektig lei! Jeg går sykemeldt nå, så det er vel på sin plass at slike ting faller på meg nå. Men da jeg var ute i full jobb å jobbet fra 7 på morningen til 21.00 til kvelds, så vart det fortsatt jeg som vasket å lagde mat når jeg kom hjem. Hva skal jeg finne meg i?

Anonymous poster hash: e506d...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt. Sånne menn trenger å bo alene. Han har antagelig gått fra mamma og rett til samboer.

Jeg har ikke respekt for sånne menn ergo ville jeg ikke klart å ligge med han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiste dere middag etter kl 21 når du var i arbeid? Det er ikke bra for forbrenningen.

Anonymous poster hash: ce3e5...451
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også med en sånn en. I tillegg til å ikke hjelpe til i hjemmet, er han alkoholiker å drikker daglig store mengder alkohol.

Han blir singel til sommeren.

I vinter har jeg vært ganske mye syk, å det har ikke vært noe hjelp å få. Jeg sa til han her tidligere at jeg var glad at ikke mitt liv var avhengig av hans hjelp, for hvis det var det ville jeg vært død nå.

Anonymous poster hash: 3abe8...fa3
  • Liker 1
Skrevet

Du skal ikke finne deg i det.

Jeg vasker, tørker støv, støvsuger, maler, lager mat hver dag, vasker opp, handler inn osv osv, hun tar klesvasken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde begynt å kalt han for "sønnen min" og krevd at han skulle kalt meg mamma, vi skulle bodd på separate soverom til han hadde skjerpet seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg må være ett av de temaene jeg ser mest her inne. Helt utrolig. Det blir laget tråder om dette tre ganger i uken jo.

Hva du gjør? Du hiver de sure sokkene i trynet på fyren og setter foten KRAFTIG ned. Og ikke fir en tomme, da ryker han rett ut.

Anonymous poster hash: 59c8b...a8c
Skrevet

Har bodd sammen med en sånn fyr tidligere i fire år. Han løftet aldri en finger bortsett fra å lage mat i ny og ne. Spurte jeg pent om han kunne vaske opp feks eller ta ut søppla gikk det ofte dager. Jeg maste og han ble sur. Til slutt gjorde jeg det selv. Når han ikke hadde klær igjen i skapet fordi jeg ikke hadde vasket klær så klagde han på det. Han løftet aldri en finger for å gjøre noe som ikke behaget han. Jeg var hans tjener og hans mamma og følesene forsvant mer og mer. Jeg trivdes ikke og vurderte å gjøre det slutt flere ganger. Det ble slutt mellom oss pga utroskap.

• Liker 1
Skrevet

Er det eksen min du bor med? Jeg er singel nå og STORtrives med det.. :) Føler alle menn er rotehuer og jeg hater å rydde etter andre voksne mennesker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også med en sånn mann. Det er svært sjeldent han gjør noe, og jeg gidder ikke be han om noe heller lengre, har liksom gitt opp. Det hadde NESTEN vært akseptabelt om han hadde vært såpass voksen at han hadde ryddet opp etter seg, men det gjør han ikke.

Dette er en av grunnene til at jeg vurderer å gå. Så menn; hvis dere vil beholde kjærestene deres, få hånden ut av buksa og begynn å gjøre noe husarbeid!

Anonymous poster hash: 711f5...7c6
  • Liker 4
Skrevet

Det hadde jeg aldri akseptert. Hadde det vært samboeren min, hadde han blitt singel veldig kjapt :kosteskaft:

Skrevet

Det minste man kan forlange av voksne mennesker er at de rydder opp etter seg selv, så får det heller være opp til hvert enkelt par hvordan de fordeler husarbeidet.

Gjest chisandra
Skrevet

Spiste dere middag etter kl 21 når du var i arbeid? Det er ikke bra for forbrenningen.

Synes du selv at dette var en avsporing fra temaet? :fnise:

Skrevet

Det hadde jeg ikke orka.

Har han bodd alene før han traff deg, eller flytta han rett fra moren til deg? Isåfall kan det forklare det.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Ts, du sier lite eller ingenting om du faktisk tar opp med han irritasjonen din over dette.

Det er første bud.

Har du gjort det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og jeg forstår ikke helt problemet? Så lenge han er den som jobber mest og bidrar med mest ute så får hun ta meg søren bidra med litt i hjemmet. Man gjør det man får størst glede ut av. Kvinner synes det er moro å vaske og rengjøre, så da overlater jeg den biten til dem. I mens tar vi menn oss av hardt arbeide. Slik har det vært i hundretusen av år. Hvorfor forandre på noe som fungerer?

Anonymous poster hash: e2eb6...1cf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det der er en myte. Det er ikke noe i veien for å f.eks. spise frokost, lunsj, så middag etter kl 21.

Anonymous poster hash: b40e1...bd5

• Liker 5
Skrevet

Jeg er mann og jeg forstår ikke helt problemet? Så lenge han er den som jobber mest og bidrar med mest ute så får hun ta meg søren bidra med litt i hjemmet. Man gjør det man får størst glede ut av. Kvinner synes det er moro å vaske og rengjøre, så da overlater jeg den biten til dem. I mens tar vi menn oss av hardt arbeide. Slik har det vært i hundretusen av år. Hvorfor forandre på noe som fungerer?

Du har truffet mange damer, skjønner jeg :sarkasme:

• Liker 2
Skrevet

Er du homofil? For jeg trukke du har vært sammen med noen damer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar gledelig den største delen av husvask og rydding hjemme hos oss. Samboer må selvsagt ta dritten etter seg selv! Tok litt tid før han fikk inn dette rutinen. Jeg satte skittne tallerkner osv på hans faste plass rundt middagsbordet dersom han ikke satte det i oppvaskemaskina, dersom han ikke tok skittentøyet i kurven la jeg det på hans side i senga! Eksta jobb for meg og gjøre dette, men etter en uke og to kom han inn i rutinen! :laugh:

Han støvsuger også hele huset 1 gang i mnd ca, + han tar oppvasken etter middag dersom jeg spør han om det. Han hjelper også til med og brette klær! Alt dette har jeg "lært" han opp til, han hadde det veldig fint hjemme hos svigermor som dullet og dillet med han. Hans tidligere romkamerat var også VELDIG ryddig av seg, så han slapp unna det meste der også!

Anonymous poster hash: cd96a...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...