Gå til innhold

Bestille takeout - hjelpes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår kveld bestilte jeg takeout fra en restaurant i nabolaget. Det var ganske sent men de har levert sent tidligere og jeg fant ikke åpningstider på nettsiden.

Jeg bestilte, den gikk igjennom, jeg fikk bekreftelse og det ble trukket fra kortet. Da maten ikke kom, provde jeg å ringe. Den ringte en stund men en mann tok tlf så de var tydeligvis åpne. Jeg sa hei og presenterte meg, han bare la på. Jeg tenkte det var en feil og ringte igjen, men samme skjedde. De bare ignorerte meg.

Etter en stund ble jeg ganske irritert. Butikkene var stengt og jeg var sulten, hadde ventet og betalt. Jeg var såpass provosert at jeg la ut en twitter melding der jeg anbefalte andre ikke å spise/bestille derfra. Jeg slettet den senere da jeg tenkte det muligens var en feil og at det var for mye til reaksjon.

Ikveld kom roommaten og banket på hos meg spurte om jeg hadde bestilt mat. Jeg sa nei, har laget egen middag idag.

Hun sa at en fyr nede på gaten som så ut han var fra en takeaway hadde ropt opp (hun satt ved vinduet) og begynt å KASTE mat opp på vindu! Det var noe grisete greier.

Det er uten tvil samme restauranten som har blitt sinte og en av leveringsgutta har reagert.

Shit. Aldri opplevd slikt tidligere. Er jeg spesiell som synes dette var en overreaksjon og ganske ekkelt?

Anonymous poster hash: 60ad5...ad9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er du ikke, vil vel ikke si at det der var normal service akkurat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...