AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Fortell deres erfaringer her. Har noen av dere opplevd å få hverdagen ødelagt, etter å ha flyttet inn i bygdene? Med tiden vil jeg lansere ei bok, hvor bygdelivet vil bli skildret. Og trenger derfor litt info fra dere:) Kan begynne med å fortelle at jeg som innflytter fikk mange utfordringer å hanskes med. Har du ikke problemer i bagasjen, vil noen sørge for at du havner i det. Med vennlig hilsen forfatterspire.Anonymous poster hash: 3e11c...ea4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg er glad jeg flyttet fra bygden der jeg trådte mine barnebein og til byen. Stedet der jeg kommer fra må ha Norges største bygdetroll. Det kan ikke være flere steder der sort/hvitt-tenking, baksnakkelser, nabofeider, mistenksomhet mot byfolk er større en der inne. Det eksisterer en utrolig stor skepsis mot alt nytt. Den vanlige sjargongen i bygden er faktisk "det kommer aaaaaldri til å gå", hvis noen vil starte opp en bedrift f eks. Når det bedriften ikke klarer seg, er det "hehe, det var det vi sa" som råder. Jeg er dessverre knyttet til dette stedet pga min mor bor der, dessverre. Anonymous poster hash: 2da3a...a87
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Høres ut som Kongsvinger. Ligger nok ytterst i en liten fjord på vestlandet... Anonymous poster hash: 2da3a...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå