Gjest earthquake Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Dior Fluid Stick! Egentlig som en blanding mellom leppestift og gloss, den påføres som en gloss men har like mye farge som en leppestift
Gjest BabyBlue Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Bruker nesten aldri gloss, men de jeg har hatt som jeg har brukt flere ganger har vært Helena Rubinstein sin Wanted Gloss (hadde en blank gloss med gullpigmenter i seg, kjempefin!) og Clarins sin Instant Lip Perfector. Feilen med gloss er ofte at de smaker herk og er for klissete eller så renner de overalt, er sjelden gloss virkelig treffer spikeren på hodet og både ser fin ut, smaker nøytralt og har en god konsistens.
Djungelvrål Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Glam shine Loreal i fargen pearl nude glow. Den har gått ut av sortimentet selvfølgelig. Bestilte de siste jeg kunne få tak i fra England. Eneste lipglossen jeg har funnet som fargen dekker leppene mine, ikke er klissete og som hadde en perfekt nøytral nude farge. Fatter ikke hvorfor den gikk ut, den var populær! Lyst å grine!
Djungelvrål Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 (endret) Juhuuuuuuuuuuu! Sjekket amazon.uk nå og fant crystal nude glow, som ligner veldig på pearl glow til under 35 kr stykk!! De må ha blitt lagt ut nettopp. Bestilte 6 stykker. Frakta var også gratis. 6 favorittlipglosser til under 200 kr!! Lykkelig! Endret 14. april 2014 av KG dama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå