AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Er på jakt etter nye leppestifer. I dag bruker jeg det ikke særlig mye, men det er kun fordi de jeg har ikke holder. Har kun et par billige fra merket NYX. Uansett om jeg hverken spiser eller drikker tar det en halvtime før fargen begynner å falme vekk og blir flekkete. Så her i tråden er jeg ikke på jakt etter de peneste fargene, men de beste merkene. De som holder lenge, og som tåler en drink eller to uten å bli ødelagt. Anonymous poster hash: 763ed...6c9
Magnifique Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Hei. Jeg synes at Mac sine lebestifter holder godt, men de jeg har prøvd har en tendens til å bli litt tørre utover dagen/kvelden. Ellers så har jeg en fra Isadora som jeg synes holder lenge Et tips er å først bruke en lipliner også påføre lebestiften til slutt. Da skal det holde
Lady Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Prøvde en leppestift på mac, og hun damen som jobber der la en slags krem under leppestiften, som skulle få leppestiften til å holde lengre. Den holdt helt til jeg fjernet sminken om kvelden. Fikk vel på leppestiften ca midt på dagen, så hadde den på en halv dag, uten at den ble borte. Var utrolig bra, men husker ikke hva den kremen hun tok under heter. Er sikkert bare å spørre der
Gjest earthquake Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Bruk lipliner under leppestiften! Eller kjøp noe som heter "lipcote" som du påfører over leppestiften og får den til å holde seg på kjempelenge
Adhara Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Jeg har merket meg at det er mer snakk om formula enn bare merker. Dess mattere leppestiften er, dess lenger holder den. Lipliner er også et must om du vil at leppestiften skal holde lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå