Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal til en storby sammen med ei venninne.. Vi skal ut og ha det moro.. Kjæresten sier at det er ok at vi går ut, men hans forrige kjæreste var utro og jeg er redd for at han bare sier det, for å si det...

Jeg føler skyld fordi jeg skal på byen.. Når han er ute på byen, er det ikke noe problem for meg, for jeg kan stole på han... Jeg kan stole på meg også -s- men jeg tror ikke han liker at jeg går ut pga hans tidligere erfaringer... Er redd denne skyldfølelsen skal hemme meg sammen med andre, slik at jeg ikke tør å prate med menn, i tillfelle han oppdger det og tror at jeg er utro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ut og kos deg du, også kan du jo sende noen kjærlige smser underveis, så vet han at du tenker på ham selv om du er ute å koser seg!! :wink:

Skrevet

Jeg synes du skal gå ut og kose deg, uten dårlig samvittighet. Dersom du er redd for at han skal bekymre seg, kan du jo være snill å sende han noen SMS'er iløpet av kvelden, og fortelle han hvor glad du er i han.

Vi har alle behov for litt tid med venner uten partner nå og da.

Skrevet
Jeg synes du skal gå ut og kose deg, uten dårlig samvittighet. Dersom du er redd for at han skal bekymre seg, kan du jo være snill å sende han noen SMS'er iløpet av kvelden, og fortelle han hvor glad du er i han.

Vi har alle behov for litt tid med venner uten partner nå og da.

:ler: to hoder samme tanke!! :ler:
Gjest Anonymous
Skrevet

da skal jeg lytte til dere

takk for rådene

Skrevet

Slutter meg til de andre her. En koselig sms eller to i løpet av kvelden hjelper sikkert :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...