Teardrop Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Noen som kan anbefalle/linke frisyrer som fremhever kinnbein? Og frisyrer som virker slankende? Kun seriøse svar takk! Gjerne linker og bilder. 1
happiest Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg kan tenke meg at en klipp som stopper ved kinnbeina, framhever de (gjør deg bredere). Feks skrålugg som stopper ved kinnbeina. Eller kort hår / bob. Men jeg aner egentlig ikke.... Hvis du vet hvilken ansiktsform du har (rund kanskje?) så kan du jo søke på ansiktsformen + frisyre. Så kommer det sikkert noen alternativer opp 1
SuperFace Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Jeg har veldig rundt ansikt, er også veldig interessert i å høre forslag til "slankende" frisyrer! Selv tror jeg en slankende frisyre er langt hår, gjerne rettet ut. Fremheve kinnbein så må man kanskje ha noe pannelugg eller evt. kortere fremst?
Teardrop Skrevet 16. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg har ikke rundt ansikt i det heletatt, vil bare fremheve mine allerede høy kinnbein enda mer Fordi jeg synes det er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå