*Lene* Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Her er noen bilder fra vår store dag: http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=5142 (håper jeg får det til da.. )
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Der var dere jo. Dere var kjempefine alle sammen. Fin kjole og fin bukett også. :-) Gratulerer og lykke til videre.
*Lene* Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2004 Utrolig hvor lang tid det tar å få godkjent bildene?
Lissemor Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Kjempefine,alle sammen!!!*sukk...gleder meg til å pynte meg i min sånn kjole...*
Chiquita Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Utrolig hvor lang tid det tar å få godkjent bildene? Det kan hjelpe om du legger inn en melding på Ris/Ros. Det er ikke alltid at vi husker å gå inn i albummet og godkjenne bildene med like jevne mellomrom, og da vil et Ris/Ros-innlegg minne oss på det. (Siden bildene må godkjennes manuelt av oss moderatorer)
*Lene* Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2004 Det kan hjelpe om du legger inn en melding på Ris/Ros. Det er ikke alltid at vi husker å gå inn i albummet og godkjenne bildene med like jevne mellomrom, og da vil et Ris/Ros-innlegg minne oss på det. (Siden bildene må godkjennes manuelt av oss moderatorer) Ah..slik det funker ja har ikke gjor dette før skjønner du :-)
Bokalven Skrevet 8. juni 2004 #11 Skrevet 8. juni 2004 Aah, saa fin du var! :D Nydelig brud! Pen kjole, pen bukett (selv om den ikke kommer saa godt frem paa bildet her paa biblioteket, maa se noeyere naar jeg kommer hjem). Og gratulerer!
breece Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Dere var veldig flotte :-) Kan jeg spørre hvilken kirke du giftet deg i, Penelene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå