AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hei hei. Jeg flyttet inn hos min eks for 3 år siden. Ble slutt i fjor høst, men vi er i dag fremdeles venner. Han er vel den eneste vennen jeg har her i byen. Nå bor jeg i et kollektiv hvor jeg ikke helt trives, men pytt pytt. Økonomien er sinnsykt trang og det går AKKURAT opp i opp. Skolen går det ikke så veldig bra med pga psykiske problemer. Hva er galt med meg? Jeg lykkes ikke med en dritt. Er jævla ensom om dagen. Har ingen venner. Jeg ser jo ålreit ut utseendemessig, og har vel en grei og rar personlighet, men virker osm om ingen vil bli kjent med meg. Aner ikke hvorfor.. av familie, har jeg kun min mor og søsteren min, men de bor et stykke unna. Vet ikke hva jeg vil gjøre med livet… er redd for fremtiden. Veldig redd. Ville bare lufte tankene mine litt… veldig usammenhengende skrevet, men, ja, det er jo kaos uten like inni meg. - j19 Anonymous poster hash: e2f7c...dc2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Kjenber meg veldig igjen med det å ikke ha venner, slite (psykisk og med studier, null motivasjon) og følelsen av at veien videre er HELT uklar. Har ingen råd desverre men en skal du fåAnonymous poster hash: e739f...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå