Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det turn-off?

Ville du vegret deg for å gå inn i et forhold med en som er slik?

Anonymous poster hash: a0b44...e2c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange flere damer enn menn som er mammadalter, som ringer til mamma hver eneste dag og ikke kan ta en eneste selvstendig avgjørelse uten å konferere med mamma, men da kalles det "å ha et godt og nært forhold".

Anonymous poster hash: 17b24...60d
  • Liker 15
Skrevet

Er det turn-off?

Ja!

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvordan definerer du en mammadalt da?

AnonymBruker
Skrevet

Når man føler at svigermor har mer å si i ditt eget hjem enn deg selv, så er det turn off.

Anonymous poster hash: 0bf45...0be
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange flere damer enn menn som er mammadalter, som ringer til mamma hver eneste dag og ikke kan ta en eneste selvstendig avgjørelse uten å konferere med mamma, men da kalles det "å ha et godt og nært forhold".

føler deg litt truffet eller?

Anonymous poster hash: 939aa...b90

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig pappadalt selv, har tatt meg i det flere ganger. Når det er en avgjørelse som skal taes, og jeg er usikker, så er det som regel alltid pappa som har siste ordet..

Anonymous poster hash: 55220...aed
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan definerer du en mammadalt da?

ts her.

I mitt tilfelle:

-Kjøpe leilghet i mors nabolag.

-Spise middag hos mor flere ganger i uken.

-Tilbringe flere kvelder i uken hos mor.

-Nevne "moren min" veldig ofte i setninger.

-Definere seg som "brødskivemenneske" (I realiteten ute av stand til å lage middag selv fra bunnen av.

Beskriver en Grandis i ovnen som at "i dag har jeg laget middag selv".)

• Liker 2
Skrevet

Nå har jo damer mye mer å snakke om, og mye mer til felles! Jeg snakker med moren min hver dag, om alt fra matlaging til klær. Hadde mannen min snakekt med moren din hver dag på den måten hadde jeg begynt å lure. Stemmer for menn som klipte navlestrengen ved fødselen.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var skikkelig mammadalt, og må si det er skikkelig turnoff for min del!!!

Anonymous poster hash: 83493...83e
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg var sammen med en sånn, som knapt kunne ta en avgjørelse uten å snakke med moren sin og søsteren sin først. Aldri mer.

Liker selvstendige mennesker. som ikke trenger at andre skal si til de hva de skal gjøre/må snakke med andre for å greie å ta en avgjørelse (såklart trenger alle hjelp til å avgjøre noe en gang iblandt, men når de ikke greier det en eneste gang er det ikke så bra).

Anonymous poster hash: fc780...d5d
AnonymBruker
Skrevet

Er det turn-off?

Er i et slikt forhold nå, å JA det er turn-off!

Hvis du på forhånd VET at han er en slik, ville jeg tenkt meg om to ganger før jeg innledet forhold med en.

Anonymous poster hash: f39ff...011

AnonymBruker
Skrevet

Når man føler at svigermor har mer å si i ditt eget hjem enn deg selv, så er det turn off.

Anonymous poster hash: 0bf45...0be

Skriver under på den!!

Anonymous poster hash: f39ff...011

Skrevet

Er det bare jeg som håper at sønnen min vil bli en "mammadalt" når han blir voksen? :fnise:

Altså, han skal selvsagt ikke være helt ute av stand til å ta egne avgjørelser eller mate seg selv, men å ringe oss eller spise med oss en gang eller to i uka og ikke bo alt for langt unna høres bra ut. :jepp:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det turn-off?

Det kommer an på k hvilken grad. Er søtt å være litt mamnagutt så lenge han er voksen og selvstendig.
AnonymBruker
Skrevet

Turn off som FY. Jeg skal aldri være sammen med en mammadalt igjen.

En ting å bry seg og ha et godt forhold, men aldri igjen en som henger på mammaen sin.

Anonymous poster hash: 53f24...b48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så absolutt ikke søtt i det hele tatt. Den jeg evt. blir sammen med må ha kuttet navlestrengen til sin mor for lenge siden, og ha et voksent oppegående og sunt forhold til sin familie. Han må også kunne si sin mor i mot med største selvfølgelighet. Mamma har sitt liv og sønnen har et annet. "Mamma" skal ikke ha ekstranøkkel til vårt hjem, for å komme og gå som hun vil. Mammadalter er totalt uaktuelt for min del.

Anonymous poster hash: 6c3c9...56f
  • Liker 1
Skrevet

:fnise: Det er nettopp derfor jeg alltid har endt opp med kjærester som er eldst i sin søskenflokk, da har jeg unngått "mammadalten"

Skrevet

Det er turn-off. Jeg var sammen med en sånn.. Veldig lite macho og lite selvstendig når man er så mammadalt, og hele tiden trenger råd, hjelp og bekreftelse fra mamma..

Skrevet

ts her.

I mitt tilfelle:

-Kjøpe leilghet i mors nabolag.

-Spise middag hos mor flere ganger i uken.

-Tilbringe flere kvelder i uken hos mor.

-Nevne "moren min" veldig ofte i setninger.

-Definere seg som "brødskivemenneske" (I realiteten ute av stand til å lage middag selv fra bunnen av.

Beskriver en Grandis i ovnen som at "i dag har jeg laget middag selv".)

Turn off ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...