AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hvis dere trengte å kjøpe det: Hva ville dere betalt for en ett år gammel Emnaljunga City Cross? Har fargen noe å si? Hvilken fare foretrekker du i så fall? Hvor mye ville du betalt for en ett år gammel City bag supreme? Alt pent brukt. Er usikker på hvilken pris egkal sette, kal sjekke finn, men lurer på ha dere mener, vognen kostet 10 000kr ny.Anonymous poster hash: c23cc...9b3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Oi, beklager skrivefeilene altså...Anonymous poster hash: c23cc...9b3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Vi er på barnevognjakt nå, og tråler bruktmarkedet. Modellen du selger er ikke så aktuell for oss så jeg kan ikke si noe om den spesifikt, men et par generelle tips for å gjøre annonsen interessant og noe man faktisk gidder å vurdere: - når den er kjøpt - nypris - mål (gjerne både utslått og sammenslått) - godt bilde (trenger ikke være fotokunst, men et kjempemørkt utydelig ett er kjipt) - hva som følger med - tydelig språk (jeg mistenker at enkelte av annonsene på finn er skrevet av 80 år gamle bavianer i LSD-rus. Det er ikke veldig tillitsvekkende.) - stand - og om det er noen småfeil, slitasje, skjønnhetsfeil e.l.: si fra om det i annonsen! Virker mye mer ærlig enn at det kommer frem når kjøper er og kikker på vogna Farge er ikke så viktig for oss, men det er sikkert det for noen. Ang. pris så tenker jeg at halv pris er et greit utgangspunkt (ser det er mange som prøver å selge babyutstyr til 75-85% av fullpris, de annonsene blir som regel værende lenge). Men sjekk hvor mye tilsvarende vogner ligger ute for, det kan jo hende markedet er villige til å betale mer. Anonymous poster hash: 922fb...613 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Alltid under halv pris når du skal selge noe brukt. Anonymous poster hash: 3193c...764
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Tusen takk Anonymous poster hash: c23cc...9b3
Gjest Jørild Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde startet på halv pris og fulgt alle rådene i posten litt over her.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Sånn ca. 4000 kr. Men så kommer det an på hvor pent brukt den var også, og om det fulgte med noe ekstrautstyr. Anonymous poster hash: 67217...57c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Følger med stellebagklips, koppholdere, solskjerm og hvit myggnetting. Anonymous poster hash: c23cc...9b3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Men hvor populære er Emmaljungavognene? De er jo fine og lune, gode sovevogner og fint for nyfødt. Men vet at endel foretrekker de andre typene, tfk, bugaboo og babyjogger f.eks. Anonymous poster hash: c23cc...9b3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Men hvor populære er Emmaljungavognene? De er jo fine og lune, gode sovevogner og fint for nyfødt. Men vet at endel foretrekker de andre typene, tfk, bugaboo og babyjogger f.eks.Anonymous poster hash: c23cc...9b3 Min erfaring er at vogner fra Emmaljunga er veldig populære, og svært mange på bruktmarkedet går for (over) 50% av nypris. Vogner fra f.eks. Teutonia, som ofte er dyrere enn Emmaljunga i innkjøp, sliter mange med å selge til tross for lav pris. Anonymous poster hash: 643ee...81a 1
Sunshine Skrevet 17. april 2014 #11 Skrevet 17. april 2014 Se hva andre selger vogna for og legg deg på samme pris eller litt under. Bor man i grisegrendte strøk kan man som oftest ta mer da folk gjerne betaler litt mer hvis du er heldig og finner en kjøper i ditt område.
Blåbært Skrevet 17. april 2014 #12 Skrevet 17. april 2014 Jeg er på jakt etter CityCross med CityBag Supreme, så i en annonse ville jeg sett etter gode bilder, bilder av evt. feil/skader på vogna. Bilder med både bagdel og sittedel, og evt ekstrautstyr. Så er det viktig for meg å vite når den ble kjøpt, hvor den ble kjøpt, hvor mange barn som har brukt den og hvordan den har blitt brukt. Har den vært utsatt for røyk? Husdyr? Og en god pris, selvfølgelig Ps: Hvilken farge er den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå