AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hei! Tror jeg har funnet drømmemannen, er hvertfall veldig forelska. Vi jobber begge i helsesektoren og har 2-delt turnus og arbeid 3. hver helg. Jobber forskjellige helger. Og jobber også mye om hverandre på hverdagene også. Noen som er i samme situasjon? Hvordan fungerer dette for dere? Synes det er så vanskelig å finne tid til både hobbyer, hverandre, venner og familie. Anonymous poster hash: a1951...e16
Doge Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Det hørtes vanskelig ut, men ikke gi opp! Går det an at en av dere f.eks bytter turnus med en kollega sånn at dere jobber på de samme helgene? Var en på jobben min som byttet turnus med en annen fordi den han hadde kræsjet med konas 1
cattleya Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Dette er sikkert ikke det svaret du ønsker, men sett at dere får byttet turnus så dere jobber mer og mindre samtidig, så får dere barn og da må dere bytte tilbake slik at dere ikke jobber samme kvelder og helger, dette ser jeg masse av på min arbeidsplass... Det finnes en del forskning som tilsier at turnusarbeid øker faren for skillsmisse osv... http://www.sykepleien.no/nyhet/1124231/turnusarbeid-koster Det sagt, så kjenner jeg jo ikke dere og det kan godt være dere har det som trengs for å holde sammen
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 I lengden er det veldig slitsomt å ha så lite tid sammen. Spesielt hvis dere vil starte en familie, det blir ikke akkurat mye til familieliv når mamma og pappa aldri er hjemme samtidig. Anonymous poster hash: 6a2f1...3b3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Vi har det sånn, men har ikke hver vår helg da, men motsatt i helgen så vi ser ikke hverandre den helgen vi jobber. Det går egentlig greit, de dagene begge jobber kveld så må vi ha barnevakt, men det er ikke så mange faktisk. I perioder så kan det være dager hvor vi jobber motsatt av hverandre, men det er egentlig ikke noe problem, da rekker vi å savne hverandre. Anonymous poster hash: 8ccc6...0ab 1
Påfugl Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Det er nok absolutt mulig, selv om det kan være utfordrende spesielt med tanke på barn. Men dere har kanskje mulighet til at begge ønsker å ha flere dagvakter og at en av dere kanskje bytter fasthelg med (hvilkende?) nattevakter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå