AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Heihei. Jeg hadde sex med en fyr i går etter byen. Jeg tror ikke at han var på byen engang, for jeg møtte han på nachet hans. Uansett så la vi oss rundt klokka 6-7 og hadde sex. Da var han edru mens jeg ikke var helt det enda (men sexen var ganske bra den likevel altså) og han sa med en gang at vi måtte fortsette i morgen, men jeg dro rundt klokka 8 fordi jeg og noen andre ble henta og jeg hadde ikke noen annen måte og komme meg hjem på senere. Gav han et kyss da før jeg dro, men føler meg kanskje litt shitty og uhøflig som dro så tidlig etter vi hadde hatt sex og greier da. Jeg tenker derfor at det kanskje er fint å sende han en melding og si at det var hyggelig på nach hos han. Men vil jo ikke virke desperat heller (tvert i mot vet jeg ikke engang om jeg er interessert.. er bare ganske likegyldig til det og for meg var ikke dette noe mer enn sex). Grunnen er jo at jeg føler meg litt uhøflig og teit som bare dro med en gang etterpå. Det er ikke likt meg i alle fall (one night er ikke likt meg uansett) og lurer på om hva dere synes er lurt da Anonymous poster hash: 8885a...9ea
Gjest constance90 Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg har alltid sendt en melding for jeg er og redd for å føle meg uhøfflig. Bare en kort melding om at det var hyggelig i går osv. Men forventer aldri svar, snakker ikke nødvendigvis mer med dem heller,. Det er bare for å lette på min egen "samvittighet" 2
Påfugl Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Bare send en melding og takk for i natt og at du håper han fikk seg litt søvn eller noe i den duren 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Ikke skriv noe. du må gjerne komme med en begrunnelse Jeg har alltid sendt en melding for jeg er og redd for å føle meg uhøfflig. Bare en kort melding om at det var hyggelig i går osv. Men forventer aldri svar, snakker ikke nødvendigvis mer med dem heller,. Det er bare for å lette på min egen "samvittighet" er akkurat det jeg tenker og Anonymous poster hash: 8885a...9ea
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 du må gjerne komme med en begrunnelse Anonymous poster hash: 8885a...9ea Du skriver jo at du ikke er interessert i han.. Og det virket som det var innforstått mellom dere begge at det kun var sex der og da og ikke noe mer. Så hvorfor skrive noe om det i en melding? Med mindre du planlegger å ha han som elsker da? Personlig ville jeg ha tolket en melding fra en mann etter et ons som om han er interessert i noe mer. Kanskje han vil tolke deg dit også, og da roter du deg bare mer inn i en situasjon du ikke ønsker, om det er sant at du ikke er interessert 2
Edvarda Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Du virker ikke veldig likegyldig, da Jeg synes du alltids kan prøve å sende en melding, hvis du er interessert i å fortsette noe med ham. Men dropp å late som om du er care samtidig, det sender veldig blandede signaler. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Du virker ikke veldig likegyldig, da Jeg synes du alltids kan prøve å sende en melding, hvis du er interessert i å fortsette noe med ham. Men dropp å late som om du er care samtidig, det sender veldig blandede signaler. Det er faktisk sant.. Men jeg er ikke interessert i å fortsette noe egentlig, men tenker bare at det kanskje veier litt opp for det jeg gjorde om jeg spør om det går bra eller noe Anonymous poster hash: 8885a...9ea
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Likegyldig?? Du lyver Ser ikke hvorfor jeg skal lyve under AB, men. Anonymous poster hash: 8885a...9ea
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 TS her. Sendte han en melding jeg og bare sa det som det var at jeg hadde dårlig samvittighet og at jeg håpte det gikk fint, og det ble godt tatt i mot Anonymous poster hash: 8885a...9ea
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Det er faktisk sant.. Men jeg er ikke interessert i å fortsette noe egentlig, men tenker bare at det kanskje veier litt opp for det jeg gjorde om jeg spør om det går bra eller noe Anonymous poster hash: 8885a...9ea Du trenger ikke "veie opp for noe". Det er normen å bare dra hjem og det er ikke normalt å sende melding etterpå. Ikke skriv noe. Og ha god samvittighet. Anonymous poster hash: b8c17...280
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Du trenger ikke "veie opp for noe". Det er normen å bare dra hjem og det er ikke normalt å sende melding etterpå. Ikke skriv noe. Og ha god samvittighet. Anonymous poster hash: b8c17...280 Nå har jeg gjort det da, og selv om det ikke er normen så betyr ikke det at man må unngå det. Som sagt ble det bra tatt i mot og fikk svar nesten samme sekund som jeg sendte, så det gikk fint Anonymous poster hash: 8885a...9ea
Apehjerne Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Ser ikke hvorfor jeg skal lyve under AB, men. Anonymous poster hash: 8885a...9ea Det handler vel ikke om hvilket navn du lyver under men at du lyver når du sier du er likegyldig. Hadde du vært likegyldig hadde ikke dette vært noen sak for deg. Du dro også frem at han vsr edru, og at han sa han ville fortsette i morgen, dette er da ikke relevant om du er likegyldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå