Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #41 Skrevet 8. juni 2004 :oops: Jeg lo veldig da jeg skrev det, men det så riktig ekkelt ut på trykk, ja :oops: :oops:
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #42 Skrevet 8. juni 2004 Men nå har du heldigvis slike som meg da, som kun er fornøyd med tilgjengeligheten. Bare så synd at du skremmer meg.. Har ikke møtt mange menn det ikke gjelder for, Tommy dame er dame og dame er godt...ikke sant?
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #43 Skrevet 8. juni 2004 Har ikke møtt mange menn det ikke gjelder for, Tommy dame er dame og dame er godt...ikke sant? Jo
aline Skrevet 8. juni 2004 #44 Skrevet 8. juni 2004 ...Men nå har du heldigvis slike som meg da' date=' som kun er fornøyd med tilgjengeligheten. Bare så synd at du skremmer meg...[/quote'] Phø... du har jo sagt at man må ha store pupper... :-( det var her vinglemannen kom inn kanskje..... Daaaaakar tommern, skremmer jeg deg? :trøste: er snill som ett lam jeg assa!!! og heeeeelt ufarlig!!!
aline Skrevet 8. juni 2004 #46 Skrevet 8. juni 2004 :oops: Jeg lo veldig da jeg skrev det' date=' men det så riktig ekkelt ut på trykk, ja :oops: :oops:[/quote'] jupp, ikke alt tar seg ut på trykk!!
~Viva~ Skrevet 8. juni 2004 #48 Skrevet 8. juni 2004 Jeg får mer oppmerksomhet som blond iallfall. Og det til tross for at jeg fikk flere kommentarer fra både jenter og gutter om at jeg var penere som brunette. Så det kan virke som om blondiner virker mer seksuelt på menn ja. Kanskje det er myten om at blond = billig som påvirker?
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #50 Skrevet 8. juni 2004 Redd for det, Viva, jeg har det (på tross av trådens avsporing) på samme måten....
aline Skrevet 8. juni 2004 #51 Skrevet 8. juni 2004 ... Kanskje det er myten om at blond = billig som påvirker? er det du kommer her med NÅÅÅÅ da ~Viva~????
Andrine22 Skrevet 8. juni 2004 #52 Skrevet 8. juni 2004 Jeg skjønner faktisk ikke det der med at menn syns blondiner er sexy! (ikke alle selvfølgelig). Min kjære har visst generelt synest at blonde damer var det som var finest. Om jeg hadde valget, ville jeg heller vært en mørk brunøyd skjønnhet med lys sjokoladebrun hud enn en blond blåøyd skjønnhet.... Det er jo meg da, men syns definitivt det er vakrere! Har ingenting med å være dum å gjøre selvfølgelig... Min bror derimot er svak for mørke skjønnheter, så vi er nok like der da... Hilsen Blondine
Suzy Skrevet 9. juni 2004 #53 Skrevet 9. juni 2004 Her er jeg - jeg var bortreist i går og derfor har jeg ikke fått sagt meninga mi om dette ennå... JA blondiner får mer oppmerksomhet enn andre... det er nå min teori da... men det KAN (i mitt tilfelle) også ha noe med frontpartiet ja...
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #54 Skrevet 9. juni 2004 Mmmm, skulle gjerne vært blond en dag for å teste om oppmerksomheten fra menn blir annerledes. Tror dere det funker med parykk? Store pupper har jeg jo. :o
Suzy Skrevet 9. juni 2004 #55 Skrevet 9. juni 2004 Mmmm' date=' skulle gjerne vært blond en dag for å teste om oppmerksomheten fra menn blir annerledes. Tror dere det funker med parykk? Store pupper har jeg jo. :o[/quote'] Jeg har ei god venninne som gjorde akkurat det - gikk på by'n en kveld me dlanghåret platinablond parykk. Hun hadde mørkt kort hår på den tiden så endringen var temmelig stor og ja - hun fikk sjans!! Merkbart!
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #56 Skrevet 9. juni 2004 Yohooo, da vet jeg hva jeg skal prøve til helgen. Er personlig overbevist at med brune øyne og gyllen hud ville jeg ligne en prikk på Gwen Stephanie. Øhh
Suzy Skrevet 9. juni 2004 #57 Skrevet 9. juni 2004 Yohooo, da vet jeg hva jeg skal prøve til helgen. Er personlig overbevist at med brune øyne og gyllen hud ville jeg ligne en prikk på Gwen Stephanie. Øhh Brue øyne er NYDELIG til blondt hår da! Du blir en knock-out..
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #60 Skrevet 9. juni 2004 Og frisøren sa: "nei, du kan nok ikke bli blond, med ditt mørke hår vil det bli orangegult". I also wanna be a blond babe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå