Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 til gutta spesielt kanskje, eller kanskje ikke: Virker bondiner som mer seksuelle vesener som ser mer sexy ut? Jeg har egentlig inntrykk av at blondiner kan få en del større oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, stemmer det ? Kanskje damer og jenter blir sett på som mer kvinnelig og feminin da? Hmmmmm tror jeg skal bli blond jeg, men ikke dum !
Gjest Hårballen Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Forhåpentlig var det en spøk, ellers vil jeg påstå du ikke trenger å bli dum...Og for ordens skyld; blond/rød/svart/brun.....hårgarge har null å si for hvor moro man har det. Jeg har hatt hår i nær sagt alle nyanser.....
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 :tvinner-blond-hårlokk-smiley: Hva det er som gjør at jeg får forholdsvis mye oppmerksomhet fra menn, er jeg ikke sikker på. Men ja, jeg har blondt hår, og jeg har store pupper, ergo er jeg dum som et brød og bare ute etter å ha sex, det vet alle menn og det er vel derfor jeg har så stor sjans
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 :tvinner-blond-hårlokk-smiley: Hva det er som gjør at jeg får forholdsvis mye oppmerksomhet fra menn, er jeg ikke sikker på. Men ja, jeg har blondt hår, og jeg har store pupper, ergo er jeg dum som et brød og bare ute etter å ha sex, det vet alle menn og det er vel derfor jeg har så stor sjans Jepp. Det er ikke det at du er blond, eller at du har store pupper - det er bare en bonus. Vi menn vet nemlig at det er lettere å få dumme damer i senga. Og som alle vet, så er blonde dummere.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 :tvinner-blond-hårlokk-smiley: Hva det er som gjør at jeg får forholdsvis mye oppmerksomhet fra menn, er jeg ikke sikker på. Ta deg en kikk i speilet, så får du svaret. Ellers, til trådstarter: jeg har vært både blondine, brunette og rødtopp. Blått hår har jeg også hatt. Merket ikke noe forskjell i draget som blondine, annet en at jeg ble oftere forhåndsdømt. Er en blond og har store pupper, er en helt sikkert dum. Nå er jeg en mellomting mellom brunette og blondine, og trives med det. :-)
Absttrakt Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Personlig liker jeg mørkhårede damer best. Men: Store blonde pupper og dumt blondt hår hadde sikker lurt meg også
aline Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 ... Og som alle vet' date=' så er blonde dummere.[/quote'] :veldigsur: :cry: BUUUUHUUUU!!!! Men haha, tommern lar seg skremme av dumme blondiner som har masse sex, så ædabæda!!!
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Er en blond og har store pupper, er en helt sikkert dum. Nå er jeg en mellomting mellom brunette og blondine, og trives med det. :-) Det er dette vi menn vil ha: En mellomting mellom blond og brunette, og store pupper så klart
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Jepp. Det er ikke det at du er blond, eller at du har store pupper - det er bare en bonus. Vi menn vet nemlig at det er lettere å få dumme damer i senga. Og som alle vet, så er blonde dummere. *purrer imponert* Hva du skjønner og hva du vet Tommy, det er så flott med sånne smarte menn, selv om jeg ikke skjønner pæra av hva du sier :tvinne-nok-en-blond-hårlokk-smiley:
aline Skrevet 8. juni 2004 #10 Skrevet 8. juni 2004 ...Store blonde pupper ... Glammy, har du blonde pupper?
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #11 Skrevet 8. juni 2004 Hva det er som gjør at jeg får forholdsvis mye oppmerksomhet fra menn' date=' er jeg ikke sikker på. [/quote'] Ta deg en kikk i speilet, så får du svaret. Søta, var ikke på fisketur, men takk skal du ha!
aline Skrevet 8. juni 2004 #12 Skrevet 8. juni 2004 ..Det er dette vi menn vil ha: En mellomting mellom blond og brunette' date=' og store pupper så klart [/quote'] jaja, da skjønte jeg jo plutselig hvorfor jeg var singel!!
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #13 Skrevet 8. juni 2004 Glammy, har du blonde pupper? Næ-hæi, de er rosa!!!
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #14 Skrevet 8. juni 2004 Det er dette vi menn vil ha: En mellomting mellom blond og brunette, og store pupper så klart Og jeg som trodde at det faktisk var jenta og ikke hårfargen som betydde noe. Jaja, så feil kan en altså ta.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #17 Skrevet 8. juni 2004 Og jeg som trodde at det faktisk var jenta og ikke hårfargen som betydde noe. Jaja, så feil kan en altså ta. Fortsatt tar du litt feil, gitt. Det var de store puppene som var viktigst
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #18 Skrevet 8. juni 2004 Ja, jo, med så fine pupper som jeg har skjønner jeg jo godt det.
LilleBille Skrevet 8. juni 2004 #19 Skrevet 8. juni 2004 ... dere er ikke sanne jenter... har klart å vri denne tråden også til en store pupper tråd... (Hvor er Suzy ???)
tt34 Skrevet 8. juni 2004 #20 Skrevet 8. juni 2004 Først vil jeg bare si en ting; De to smarteste jentene jeg kjenner er så blonde som de kan bli! Så den myten er veldig feil! Kanskje gutters dragning til blonde jenter har andre årsaker(?) Kanskje er det en rase-greie? Naturlig blonde kommer vel opprinnelig bare fra skandinavia...(?) MEN de gangene jeg har vært til køys med blonde jenter, og faktisk oppdager at de er naturlig blonde også der nede... -da gjør hjertet et dobbelt-hopp. Det finnes ikke mange slike på verdensbasis... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå