Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og andre nettfora?

Jeg poster alltid som anonym fordi jeg er så dårlig til å uttrykke meg og alle hadde tenkt at jeg var en dust hvis jeg hadde mange tusen innlegg med brukernavn. Men jeg er kul irl altså :laugh:

Anonymous poster hash: 7d1c8...433

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest heihade
Skrevet

Ja, jeg tror da det. På godt og vondt. Mest vondt, kanskje.

Skrevet

Tjaaa, jeg tror da det? Jeg er jo anonym selv om jeg har brukernavn, men samtidig så poster jeg ikke noe som jeg ikke kan stå for i den "virkelige" verden heller.

• Liker 1
Skrevet

Det tviler jeg sterkt på. Jeg er absolutt ikke flink til å uttrykke meg

AnonymBruker
Skrevet

Og andre nettfora?

Jeg poster alltid som anonym fordi jeg er så dårlig til å uttrykke meg og alle hadde tenkt at jeg var en dust hvis jeg hadde mange tusen innlegg med brukernavn. Men jeg er kul irl altså :laugh:

Når jeg svarer på andres innlegg er jeg så redd for å støte noen at jeg er mye "snillere" i bedømmelsen enn jeg ville vært i virkeligheten, mens når jeg har innlegg selv er jeg så redd for personangrep, at jeg bruker uforholdsmessig mye tid på å framstå som hardhudet, velformulert og nøytral.

Når jeg ser hvor utrolig personlig mye av den kjipe tilbakemeldingen er, så tenker jeg at det er lurt å ikke være seg selv med hud og hår her inne.. ;)

Anonymous poster hash: 999f0...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg svarer på andres innlegg er jeg så redd for å støte noen at jeg er mye "snillere" i bedømmelsen enn jeg ville vært i virkeligheten, mens når jeg har innlegg selv er jeg så redd for personangrep, at jeg bruker uforholdsmessig mye tid på å framstå som hardhudet, velformulert og nøytral. Når jeg ser hvor utrolig personlig mye av den kjipe tilbakemeldingen er, så tenker jeg at det er lurt å ikke være seg selv med hud og hår her inne.. ;)Anonymous poster hash: 999f0...07f

Ja! Jeg er redd for å såre noen og være frekk uten at jeg mener noe vondt med det :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg er meg selv. Bare tanken på å late som om jeg er en annen får det til å vrenge innvendig.

Skrevet

Ja det klarer jeg. jeg bryr meg ikke om og vær politisk korrekt ;-)

Skrevet

Spiller ikke på image, det har jeg rett og slett ikke ork til. Tror nok jeg er ganske litt her som ellers, da jeg ikke ser poenget med å leke tøff eller å sette opp en bariære bare for å sitte på fora.

Skrevet

Ja, jeg skriver utelukkende under fast nick, men er nøye med å ikke tilkjennegi for mye om egen person, samt så langt det går forholde meg saklig. Altså prøver jeg å fremstå så nøytral som mulig, samtidig som jeg ytrer meningene mine i så lik grad som mulig ifht hvordan jeg også ville gjort det i et virkelig debattpanel.

Fremtredener jeg bevisst unngår er personangrep, hetsing og hersketeknikker, for slikt blir aldri annet enn dumt, og gir bare negative og et lite smart inntrykk av vedkommende som gjør det.

Mange oppfører seg dessverre akkurat slik på nett, noe man ser også her inne, og disse brukerne er nok ikke her først og fremst for å bedrive seriøs debatt, men heller provosere, slenge med leppa og flire seg ihjel av kommentarene de får på det de lirer av seg.

Vanskelig å unngå kanskje, men det beste er nok å bare overse denne typen brukere, tie de ihjel...

Gjest Jørild
Skrevet

Nei, det har jeg ingen interesse av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg mistenker at mange har funnet ut at det gir street kredz å være frekk og sarkastisk på KG, og derfor er litt mer rappkjefta enn de ville vært ellers.

Anonymous poster hash: 2ccfd...c5c
  • Liker 2
Skrevet

Ja, jeg føler det i ganske stor grad.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg mistenker at mange har funnet ut at det gir street kredz å være frekk og sarkastisk på KG, og derfor er litt mer rappkjefta enn de ville vært ellers. Anonymous poster hash: 2ccfd...c5c

Skriftlig sarkasme kan virke frekkere enn muntlig sarkasme da

AnonymBruker
Skrevet

Skriftlig sarkasme kan virke frekkere enn muntlig sarkasme da

Joda. Ved skriftlig kommunikasjon mister man også kroppsspråk, tonefall og lignende, og beskjeden blir på mange måter mer åpen for tolkning og kan tolkes frekkere. Derfor er jeg slett ikke uenig i det du skriver, men jeg mener likevel at mange nok er frekkere her enn utenfor nettfora. Men det kan selvsagt være ulike årsaker til det, anonymitet og liten trussel av sosiale sanksjoner kan også være medvirkende.

Anonymous poster hash: 2ccfd...c5c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, det tror jeg ikke. Tenker at man ikke viser alle sidene en har her inne. Er derfor også forsiktig med å sette for stor lit til inntrykkene jeg danner meg av brukere på kg.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Ja, er meg selv, hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...