Nuttery Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Både kjæresten og jeg var på fylla i går (på hvert vårt sted), og endte opp i en fnisete telefonsamtale hvor vi snakket om alt og ingenting. Vi snakket litt om ekser og sånt, så sa jeg at jeg syntes ikke det var så kult at han skulle være venn med eksen sin på facebook, hvor han da sier at han er glad i henne og hun har mye psykiske problemer han må hjelpe henne igjennom. Jeg sa der og da at det var greit, men helt ærlig.. Så syntes jeg ikke det er helt ok? Er jeg bare tøysete, eller hva mener dere? Vi sliter allerede litt med kommunikasjonen og nå sitter jo jeg og lurer på om han da nedprioriterer meg fordi han skal "hjelpe" henne hele tiden.. urgh. Dårlig følelse.
Haribo24 Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Nei, det synes jeg ikke du skal finne deg i. Hvis hun har psykiske problemer skal hun til psykolog. Han fyren tror han er smart, og bruker dette som unnskyldning for å treffe xen. Du får vise han hvor skapet står 2
Edvarda Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg synes ikke det er greit. Hvis hun ikke har andre venner enn ham er det på tide å skaffe seg noen.
happiest Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg synes det blir vel strengt å slette henne på facebook....sånne ting synes jeg er barnslig! Han kan jo være venn med eksen, så lenge det ikke går utover deres forhold (han er mer med henne/snakker mer med henne). 6
Nuttery Skrevet 13. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2014 Han sier også det er så "maks tiltak" for han å slette ekser på facebook/unfollowe de på instagram etc...? Altså, jeg har snoket litt på profilen hennes og ser at han sluttet å like ting osv etter det ble slutt, men jeg syntes ikke det er noe kult likevel Vet ikke hvordan jeg skal si det på en pen måte. Han vrir det liksom om til at "det må han jo få lov til" når jeg spør. Vi har ikke vært sammen så lenge så jeg føler meg ikke helt komfortabel med å brase inn og si hvor skapet skal stå Pluss, hun bor i samme by som han, det gjør ikke jeg, så mye av grunnen til at jeg syntes det er ubehagelig er at jeg vet hvor lett de kan treffes uten at jeg vet det.
Nuttery Skrevet 13. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2014 Okei, ser han har likt profilbildet hennes for to dager siden.. ukult. 1
Shira Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Så prat med han? Skjønner ikke at folk har så problemer med å prate i et forhold nå til dags.
Gjest ompalompa24 Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Syns det er litt voldsomt at de ikke kan være venner på facebook kanskje, men at de har kontakt bak ryggen din og snakker sammen uten at du vet om det hadde jeg ikke godtatt.
Haribo24 Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Okei, ser han har likt profilbildet hennes for to dager siden.. ukult. Hmm, kanskje du må vurdere om du vil ha et forhold til denne mannen...btw, jeg er singel 1
Nuttery Skrevet 13. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2014 Hmm, kanskje du må vurdere om du vil ha et forhold til denne mannen...btw, jeg er singel Takk for info
Nuttery Skrevet 13. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2014 Så prat med han? Skjønner ikke at folk har så problemer med å prate i et forhold nå til dags. Jeg har allerede sagt jeg ikke syntes det er greit hvorav han da sa at "Dette måtte han jo få lov til".
Shira Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Jeg har allerede sagt jeg ikke syntes det er greit hvorav han da sa at "Dette måtte han jo få lov til". Da sier du at "Nei, dette får du ikke lov til"
Lakota Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Skjønner ikke hvorfor man ikke kan være venner med en eks jeg. Det er jo slutt, og han har valgt deg... Min har da flere ekser som venner, både på facebook og i "virkeligheten". Men det er jo meg han vil ha. Men så har jeg aldri skjønt vitsen med sjalusi heller da. Hvis man stoler på noen trenger man ikke være sjalu, og hvis man ikke stoler på dem burde man ikke være sammen. 11
Nutz Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Kjæresten min liker ikke at jeg har kontakt med eksen og det må jeg bare respektere. Han har aldri sagt noe om facebook, men jeg hadde nok ikke slettet han derfra uansett, det blir for dumt syntyes jeg, når man har spilt en så stor rolle i hverandres liv over så lang tid. Eksen min og jeg er veldig over og jeg har overhodet ingen følelser for han lenger, men jeg ønsker han vel og hvis jeg innimellom slår av en prat med han over internett, så forteller jeg typen om det etterpå. 1
Nuttery Skrevet 13. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2014 Skjønner ikke hvorfor man ikke kan være venner med en eks jeg. Det er jo slutt, og han har valgt deg... Min har da flere ekser som venner, både på facebook og i "virkeligheten". Men det er jo meg han vil ha. Men så har jeg aldri skjønt vitsen med sjalusi heller da. Hvis man stoler på noen trenger man ikke være sjalu, og hvis man ikke stoler på dem burde man ikke være sammen. Det er ikke det, men når han liksom skal "hjelpe henne igjennom ting" og blabla så syntes jeg ikke det er så kult når hun bor ti minutter unna og jeg en time. Er det slutt, så er det slutt. Hadde de f.eks jobbet på samme arbeidsplass eller vært i samme vennegjeng e.l hadde det vært en annen sak, da hadde de hatt en grunn til å være venner på facebook. Det har de strengt talt ikke nå.
Pixxie Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Er venn med eksen min jeg også, synes det er en bra ting å kunne fortsette vennskapet med en du tidligere har vært veldig glad i. Men det er aldeles ikke mitt ansvar å hjelpe han med psykiske problemer hvis han hadde hatt det! 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Jeg synes helt ærlig han skal slutte, om du vil at han skal gjøre det. Men noen vil ikke legge ekser bak seg, da de fremdeles har følelser for dem. Ikke nødvendigvis, men det er ofte slik. Jeg dumpet en jeg hadde vært sammen med i 4 år og et år etterpå ble han sammen med ei jente, og slettet meg fra facebook for å ha fokus på kjæresten (Dette er helt greit for meg, skjønner godt at dama ikke vil at vi skal være venner, da vi har et veldig godt venneforhold. Jeg selv har gått videre og har ny kjæreste). Men så fortsatte han å sende meg sms'er gjennom forholdet deres. Endte med at jenta gjorde det slutt da han åpenbart hadde følelser for meg. Så addet han meg på facebook igjen et par dager etter de gjorde det slutt.. Tenker bare stakkars jente, og det hadde vært skikkelig dritt om jeg hadde vært i samme situasjon som henne. Å bli dumpet og det første han gjør er å ta opp kontakten med meg. Poenget er at jeg ikke synes man skal være venn med x'en om man vil gå videre i livet. Det er jo bra for seg selv og eventuell ny kjæreste å gå videre. Eksen kan jo være hodestups forelsket i den man er sammen med, og flørte osv. uten at han nødvendigvis oppdager det eller gjør noe med det. Men det er uansett kjipt å være i forhold med en som ofte prater med eksen.. Anonymous poster hash: cbae9...7e9 1
Lykkerusen Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Jeg skjønner at du er sjalu, men jeg tror at det i noen tilfeller er riktig å være venn med xen . Det kan være at denne jenta kun har åpnet seg for han og derfor har behov for å ha han som en venn i en overgangsfase?
absinthia Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 Mulig jeg er rar, men jeg synes at det er ganske naturlig å være facebookvenn med eksene sine. Jeg har nesten alle på lista mi på Facebook, utenom en som jeg ikke vil skal ha for mye innsyn i livet mitt. Kjæresten har aldri nevnt noe om at han er plaget av dette og jeg tror at han sikkert har en eller annen eks på sin list, uten at jeg egentlig vet noe om det, da jeg ikke har undersøkt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Hva er problemet med å være venner med henne? Annet enn din egen usikkerhet? Synes han høres ut som en sympatisk mann som stiller opp for en person som sliter psykisk. Anonymous poster hash: c13e2...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå