Gå til innhold

Concealer som dekker og ikke gjør meg gul?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd mange concealere, men opplever at flere av sticksene gjør at concealeren etterhvert legger seg som "lag". Og de flytende gjør meg ofte litt gulaktig under øynene...

Jeg er blå/grønlig under øynene om det har noe å si i forhold til farge. Hvordan concealer passer meg? Gjerne en som ikke er så veldig dyr....

Anonymous poster hash: 8d2d9...577
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør aller helst ha to concealere. En til under øynene, og en til å dekke over urenheter. Da unngår du å bruke for mye gult i concealeren under øynene. Jeg bruker Helena Rubenstein Magic Concealer under øynene, også har jeg YSL Touche Eclat til å dekke over det jeg ønsker utenom. Den til under øynene er svært lys (jeg er kjempeblek), og dekker godt det blå under øynene mine.

Helena Rubenstein er ikke så dyr, men den fra YSL er relativt dyr.
Kommer jo helt ann på hva som passer til din hud, så jeg ville prøvd meg litt frem :)

Skrevet

Jeg elsker YSL sin concealer stick. den er helt fantastisk. jeg bruker farge nr 2 og den dekker kjempebra over mine blåe fæle ringer..

Skrevet

Jeg liker YSL Touche Eclat til under øynene, samt Glo Minerals Under Eye Concelear.

Jeg har alltid også likt Glo Minerals Camouflage concelear til resten av ansiktet.

Men for 1 uke siden måtte jeg bare kjøpe og teste ut Bare Minerals corrective concelear,

og den overgår alt jeg tidligere har testet, både under øynene og i ansiktet, samt at den

ikke er så "gul" som mye annet, jeg har den da i fargen 1-light.

Skrevet

Jeg liker veldig godt MAC pro longwear concealer under øynene og MAC studio finish concealer på kviser og andre ting jeg vil dekke over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...