AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg og min samboer har bodd sammen i snart 3 år. Å jeg føler meg knekt å såret veldig ofte. For man ser jo for seg at man skal ha det bra i et forhold, stole på hvereandre å støtte osv... Han et litt over 30 år. Han sitter veldig ofte på disse datingtjenestene på nett. Han har mange profiler. Der det et snakk om sextreff å puppe str osv. jeg finner ut mye. Jeg sier til han "jeg ekke dum" For jeg liker ikke at han sitter å snakker med damer fra 18-60 år på nett. Sender bilder å sexchat. Han har også vært utro da jeg ikke var med han på privatfest. Men jeg lurer på... hvorfor? I min tankegang er han så kåt å tenker bare på disse damene. Men vi har jo sex hver dag! Jeg har prøvd mye, vært sint på han, snakket forsiktig med han om hvor mye dette sårer meg. Men ingen ting hjelper. Det tar ingen slutt. Jeg er så fortvilet, har mareritt om nettene. Mine venner sier jeg er alt for snill med han. Men jeg er så glad i han. Noen som har erfaringer med utro menn??Anonymous poster hash: bc12e...d7d 1
Ellevill Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor gidder du å kaste bort livet ditt på en slik idiot? 17
Gjesten Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Han slipper jo unna med alt han gjør, og det er vel derfor han fortsetter. 11
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Han skjuler ikke engang for deg at han sitter på datingsider? Han gir jo regelrett faen. Dette forholdet kan ikke hjelpes. Anonymous poster hash: 4782a...9fc 1
Puppy Papaya Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor skal han slutte når han får i pose og sekk? Skjønner han godt jeg da. 6
globalagogo Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Hva faen? Du er jo dum, hvis du blir hos ham. Herlighet kvinne, få deg en ryggrad! 11
aulaa Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Med en gang jeg snur nesa til venniner ellet butikken er han rett på nett. Mange forhold har ho noen problemer med småtteri. Men dette er eneste problemet. Jeg spør han om hvorfor , da får jeg til svar " vet ikke,, å " lover, skal aldri gjøre det igjen,, det er det som gjøt det vanskelig. For når han nesten gråter å påstår han angrer. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Det er ikke logisk. Men veldig vanskelig
sophh Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har gått fra han for lenge siden. Hvordan klarer du å være sammen med en drittsekk som har null respekt for deg? 4
Gjest Linneah2013 Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Jeg og min samboer har bodd sammen i snart 3 år. Å jeg føler meg knekt å såret veldig ofte. For man ser jo for seg at man skal ha det bra i et forhold, stole på hvereandre å støtte osv... Han et litt over 30 år. Han sitter veldig ofte på disse datingtjenestene på nett. Han har mange profiler. Der det et snakk om sextreff å puppe str osv. jeg finner ut mye. Jeg sier til han "jeg ekke dum" For jeg liker ikke at han sitter å snakker med damer fra 18-60 år på nett. Sender bilder å sexchat. Han har også vært utro da jeg ikke var med han på privatfest. Men jeg lurer på... hvorfor? I min tankegang er han så kåt å tenker bare på disse damene. Men vi har jo sex hver dag! Jeg har prøvd mye, vært sint på han, snakket forsiktig med han om hvor mye dette sårer meg. Men ingen ting hjelper. Det tar ingen slutt. Jeg er så fortvilet, har mareritt om nettene. Mine venner sier jeg er alt for snill med han. Men jeg er så glad i han. Noen som har erfaringer med utro menn??Anonymous poster hash: bc12e...d7d Du sier til han "jeg ekke dum"...er du selv enig i det? Fatter ikke dette, er det ingen som har respekt for seg selv lenger? Hvorfor tillater du dette?
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Jeg er stygt redd for at du må dumpe han der...
Puppy Papaya Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Med en gang jeg snur nesa til venniner ellet butikken er han rett på nett. Mange forhold har ho noen problemer med småtteri. Men dette er eneste problemet. Jeg spør han om hvorfor , da får jeg til svar " vet ikke,, å " lover, skal aldri gjøre det igjen,, det er det som gjøt det vanskelig. For når han nesten gråter å påstår han angrer. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Det er ikke logisk. Men veldig vanskelig Selvfølgelig angrer han ikke, da hadde han jo sluttet. 3
Gjest Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Slik går det, når du godtar selv å være dørmatte. 3
aulaa Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Nei , han innrømmer ingenting. Er bare jeg som finnet riktig passord i riktig tid. Men jeg skjønner ikke hva han vil oppnå. Er sikkert altfor snill jeg også. Jeg har det så tøft. Men klarer ikke å være bestemt nokk.
Thinkerbell. Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Hvordan er det mulig å godta noe sånt? Jeg tror du trenger hjelp, for dette er ikke bra for deg.
aulaa Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Det er ikke bra. Har vært i behandlig i mange år pga syken. Er det ingen som tror at han kan slutte eller er det snakk om at han er avhengig?
Gjesten Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Det er ikke bra. Har vært i behandlig i mange år pga syken. Er det ingen som tror at han kan slutte eller er det snakk om at han er avhengig? Han har ingen intensjoner om å slutte, og han har ingen respekt for deg. Slå opp med ham, finn deg en bedre. 3
Puppy Papaya Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Nei , han innrømmer ingenting. Er bare jeg som finnet riktig passord i riktig tid. Men jeg skjønner ikke hva han vil oppnå. Er sikkert altfor snill jeg også. Jeg har det så tøft. Men klarer ikke å være bestemt nokk. Hvis du først skal synke så lavt at du snoker, så må du jo gjøre noe med den snokinga. 1
Edvarda Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 Nei , han innrømmer ingenting. Er bare jeg som finnet riktig passord i riktig tid. Men jeg skjønner ikke hva han vil oppnå. Er sikkert altfor snill jeg også. Jeg har det så tøft. Men klarer ikke å være bestemt nokk. Du lurer på hva han vil oppnå? Akkurat det han oppnår; daglig sex og hushjelp i heimen, pluss andre damer i tillegg. Han er ikke avhengig, han er bare en drittsekk som får lov til å være det. 1
Marie90 Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Det er ikke bra. Har vært i behandlig i mange år pga syken. Er det ingen som tror at han kan slutte eller er det snakk om at han er avhengig? Nei, slutter ikke fordi du tolerer det. Han vet jo at dersom du klager er det tomme ord, du forlater ham aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå