Gå til innhold

Elskeren min spør hele tiden om jeg har blitt knullet i det siste...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i helgen er jeg bortreist og det viste han ikke om. Så når vi chattet på fb igår og han fikk vite hvor jeg var, så var det første han spurte om "hva jeg gjorde der?? Sextreff??" Det er virkelig irriterende!

... og hver gang vi møtes må han også ha "bekreftelse" på at han har svær, deilig pikk og ber meg si det.. at jeg elsker den svære pikken hans..

Hva er det for noe?? Må han ha bekreftelse på at det bare er han for meg?? Altså "en om gangen"?

Det er faktisk litt avtennende for meg når han "kommanderer" meg til å si ting som jeg faktisk ikke tenner på å si eller nødvendigvis ville sagt om jeg skulle bestemme selv... Jeg snakker gjerne dirty og liker det litt røft. Men han er litt i overkant. Likevel er det vanskelig å avslutte for vi har god kjemi og han er "grei å ha" til vi evt finner kjærester. Råd?

Ps. Jeg har sagt i fra at jeg ikke liker antydningene om at jeg har flere på en gang og at han burde vite bedre. Det tok han til seg så vi får se hvordan det blir fremover...

Anonymous poster hash: cca7a...30c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be ham slutte å mase. Slutter han ikke, kutt ham ut.

Anonymous poster hash: 37905...d21
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be ham om å passe egne saker?

Ja men som sagt litt vanskelig. Ikke så lyst å "fornærme" han siden jeg tross alt vil ha han som elsker inntil videre... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Be ham slutte å mase. Slutter han ikke, kutt ham ut.

Anonymous poster hash: 37905...d21

Har inntrykk av at han er en litt "sart sjel", så vil vel prøve å gå litt varsomt frem for jeg vil ha han som elsker inntil videre iallfall... :P

Skrevet

Var det ikke sånn at en elsker ikke skulle være en venn? Fordi det alltid fører til problemer? (Ikke at jeg vet det, har aldri hatt en elsker..)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Slike menn som stadig må ha bekreftelse på hvor attraktive de er, hvor "svær, deilig pikk" de har, hvor gamle er de, i hodet?

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke sånn at en elsker ikke skulle være en venn? Fordi det alltid fører til problemer? (Ikke at jeg vet det, har aldri hatt en elsker..)

Hehe.. Ja du kan så si... vi er jo venner og jeg liker ham godt men vi omgås jo aldri ellers enn for sex og det er helt OK! Jeg savner han aldri og tenker ikke så mye på han utenom når jeg er kåt. Men han kontakter meg i grunn relativt ofte på fb for en liten Chat.. eller sms.. og da gjerne sexorientert eller om nøytrale ting ala "hva har du gjort idag?"

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er du helt sikker på at du har funnet en mann som er den rette elskeren for deg?

- jeg er faktisk ikke så helt sikker på det utifra hva du forteller.

Kanskje du ville ha det mye bedre uten dette 'prakteksemplaret', og heller ta deg litt tid mens du sorterer ut interessentene og finner en mann som fyller elskerrollen bedre?

Skrevet

Slike menn som stadig må ha bekreftelse på hvor attraktive de er, hvor "svær, deilig pikk" de har, hvor gamle er de, i hodet?

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han her er iallfall temmelig "enkel" om jeg kan si det sånn... Både i hva han driver med, interesser og når det kommer til sex. På det siste området er det jo greit nok, jeg liker litt den røffe "huleboer-stilen", men han er jo helt klart helt uaktuell som kjæreste for meg selv om han er både snill og god og lett å være sammen/prate med.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Er du helt sikker på at du har funnet en mann som er den rette elskeren for deg?

- jeg er faktisk ikke så helt sikker på det utifra hva du forteller.

Kanskje du ville ha det mye bedre uten dette 'prakteksemplaret', og heller ta deg litt tid mens du sorterer ut interessentene og finner en mann som fyller elskerrollen bedre?

Jeg ønsker meg helt klart en kjæreste først og fremst! Savner den sexen som er med følelser. Den er absolutt best! Men jeg er ikke helt klar for en kjæreste følelsesmessig enda, pga er ikke kommet helt over min forrige kjæreste enda... Hvis jeg hadde funnet meg en bedre elsker hadde jeg vel gått hen å blitt glad i han (kjenner jeg meg selv rett) og det hadde iallfall bare blitt surr.... :P

Skrevet

Ja men som sagt litt vanskelig. Ikke så lyst å "fornærme" han siden jeg tross alt vil ha han som elsker inntil videre... ;)

Vel.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg ønsker meg helt klart en kjæreste først og fremst! Savner den sexen som er med følelser. Den er absolutt best! Men jeg er ikke helt klar for en kjæreste følelsesmessig enda, pga er ikke kommet helt over min forrige kjæreste enda... Hvis jeg hadde funnet meg en bedre elsker hadde jeg vel gått hen å blitt glad i han (kjenner jeg meg selv rett) og det hadde iallfall bare blitt surr.... :P

Det er jo fryktelig enkelt, enten beholder du ham du forteller om i HI, - eller så sier du 'lykke til videre' til ham og ser deg om etter en anen og bedre mann som også er i stand til å fylle elskerrollen.

Er det du sier at du egentlig vil ha ham du nå har? - da følger det du forteller om ham med på lasset.

Beklager, men så enkelt er det.

Skrevet

Du må ha bedre tålmodighet enn meg, jeg tror jeg ville blitt rimelig sprø av å få meldinger med innhold ala "vil du ha stor pikk" hele tiden..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er denne mannen klar over at han bare er elskeren din? Og hvorfor dropper du ham ikke hvis han irriterer deg sånn?

Anonymous poster hash: e9c46...87d
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fryktelig enkelt, enten beholder du ham du forteller om i HI, - eller så sier du 'lykke til videre' til ham og ser deg om etter en anen og bedre mann som også er i stand til å fylle elskerrollen.

Er det du sier at du egentlig vil ha ham du nå har? - da følger det du forteller om ham med på lasset.

Beklager, men så enkelt er det.

Ja du har vel rett... hvis jeg vil ha den store, deilige pikken hans så må jeg vel finne meg i at ikke alt annet er optimalt til jeg finner en annen. Eller så får jeg bare fornærme han så han enten dropper ut eller skjerper seg... :P

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha bedre tålmodighet enn meg, jeg tror jeg ville blitt rimelig sprø av å få meldinger med innhold ala "vil du ha stor pikk" hele tiden..

Hei. Vil du ha en stor og deilig pikk?

:ironi::fnise:

Anonymous poster hash: 43dcd...ff6

Skrevet

Hei. Vil du ha en stor og deilig pikk?

:ironi::fnise:

Anonymous poster hash: 43dcd...ff6

:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Er denne mannen klar over at han bare er elskeren din? Og hvorfor dropper du ham ikke hvis han irriterer deg sånn?

Anonymous poster hash: e9c46...87d

Litt god, trygg og kjent sexpartner kanskje? I behov for sex og nærhet etter en svært vanskelig periode av livet som jeg har fått nok på avstand til å ønske meg nærhet igjen, og da var han tilfeldigvis ledig og villig. Siden jeg har kjent han lenge og liker han nok til å ligge med han så var det ok å "ty" til ham fremfor å måtte ut på kjøttmarkedet og ikke vite helt hva en får.. Samtidig så har han altså begynt med disse litt ugreie meldingene som jeg fått litt sånn "hore-følelse" av.. men jeg tror virkelig ikke han mener du sånn. Han er bare ENKEL i hodet og det er litt ufint og irriterende. Men tipper han prøver å være sexy og hisse meg opp. Det bare funker litt motsatt.. Hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...