Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjapt spørsmål ang ettervekst.

Jeg har helbleket hår fra før av, men begynner å få ganske greit med ettervekst. (ikke farget det på noen måneder.)

I steden for å helbleke etterveksten vurderer jeg å stripe den (har mørkblond/kommunegrå ettervekst)

Vil det se veldig rart ut med masse striper i etterveksten når resten av håret er helbleket, eller vil det skape mer dybde og liv i håret? :)

Anonymous poster hash: 8b9a1...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en flink frisør, så kan vel det se fint ut :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med en flink frisør, så kan vel det se fint ut :)

Takk for svar. :)

ja, du tror det? Er bare så redd for at det skal se rart ut. :P Og.jeg finner ingen bildeeksempler på folk som hat helbleket hår og kun stripet etterveksten, så får liksom ikke sett hvordan det ser ut. :P

Jeg kan jo selvfølgelig bare helbleke igjen, men er litt smålei den looken og.

Skrevet

ja, du tror det? Er bare så redd for at det skal se rart ut. :P Og.jeg finner ingen bildeeksempler på folk som hat helbleket hår og kun stripet etterveksten, så får liksom ikke sett hvordan det ser ut. :P

Jeg kan jo selvfølgelig bare helbleke igjen, men er litt smålei den looken og.

Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt, var at det nok ikke hadde blitt så pent. Men så tenkte jeg litt etter, og med en flink frisør, tror jeg det kan bli fint. Eller så kan du jo eventuelt be frisøren om å lage overganger fra etterveksten, til det helblekete håret mykere? Slik at det blir en slagt ombre:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt, var at det nok ikke hadde blitt så pent. Men så tenkte jeg litt etter, og med en flink frisør, tror jeg det kan bli fint. Eller så kan du jo eventuelt be frisøren om å lage overganger fra etterveksten, til det helblekete håret mykere? Slik at det blir en slagt ombre:)

Takk for svar igjen. :)

Det var jo kanskje ikke så dumt! :) Jeg har allerede noe lys ettervekst (naturlige bleke striper i den) og folk har faktisk trodd at jeg hadde ombre, så hvorfor ikke. :)

Tror jeg får gruble litt på den. Tar gjerne i mot andre tips og tanker og! :)

AnonymBruker
Skrevet

Legg inn litt mørkere blonde striper i hele håret i tillegg davel? Så ser hele håret stripet ut, i stedet for striper øverst, for så helbleket..

Anonymous poster hash: 24fff...739
AnonymBruker
Skrevet

Legg inn litt mørkere blonde striper i hele håret i tillegg davel? Så ser hele håret stripet ut, i stedet for striper øverst, for så helbleket.. Anonymous poster hash: 24fff...739

Ja, det var egentlig tanken min å gjøre det, men problemet er at den lyse fargen vil ikke sitte i det det håret som er bleket. :(

Skrevet

Det kan bli fint, men krever en flink frisør og gjerne striping i minst et par ulike nyanser.

Skrevet

Jeg har brunt/kommunefarget hår fra naturens side. Har til tider stripet håret så mye at det til slutt så nesten helbleket ut fordi jeg trakk ut så mange striper. Tror jeg derfor kan sammenligne det med din situasjon.

Da jeg gradvis ønsket å bli litt mørkere, begynte jeg å stripe etterveksten mindre, ved å trekke ut færre striper enn før. Brukte plasthette og trakk ut tynne striper. Det ga en naturlig overgang til de lysere nesten helblekede lengene. Så litt ombre-aktig ut omtrent som på bildet under. Så om du trekker ut mange nok striper skal det mye til at det ser rart ut. Striper gir generelt mer liv og spill i håret.

0cd5fe0a45cb916cd3c103ff42ccc2b5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...