AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hei! Jeg begynte å bli småforkjølet for noen dager siden. Hadde feber, vondt i hodet og i halsen. Men i dag har jeg veldig vondt bak øynene og hodepine. Smerten bak øynene blir verre når jeg flytter dem (ser opp, ned, eller til siden) jeg hadde synstest for ikke lenge siden så det kan ikke komme av at jeg ser dårlig. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 630c9...cad
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Bihulebetennelse? Anonymous poster hash: a0821...1a3
Gjest Linneah2013 Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Helt sikkert bihulebetennelse ja. Du må få deg en penicillinkur (ble det rett skrevet tro?), min erfaring er at det sjelden går over av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Bihulebetennelse?Anonymous poster hash: a0821...1a3 Har ikke tett nese, kan det allikevel være bihulebetennelse? Anonymous poster hash: 630c9...cad
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Helt sikkert bihulebetennelse ja. Du må få deg en penicillinkur (ble det rett skrevet tro?), min erfaring er at det sjelden går over av seg selv. Flott start på påskeferien (som tilbringes langt fra legekontor)! Kan det være bihulebetennelse selv om jeg ikke har tett nese? Anonymous poster hash: 630c9...cad
Gjest Linneah2013 Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Flott start på påskeferien (som tilbringes langt fra legekontor)! Kan det være bihulebetennelse selv om jeg ikke har tett nese?Anonymous poster hash: 630c9...cad Ja det kan det, jeg fikk det en gang uten å være særlig forkjølet. Ta paracet hvis det er veldig vondt, ellers ville jeg ha prøvd å komme meg til lege hvis det fortsetter i flere dager.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Ja det kan det, jeg fikk det en gang uten å være særlig forkjølet. Ta paracet hvis det er veldig vondt, ellers ville jeg ha prøvd å komme meg til lege hvis det fortsetter i flere dager. Takk for raskt svar:) jeg utelukket liksom bihulebetennelse da jeg ikke hadde tett nese- men så feil kan man altså ta! Anonymous poster hash: 630c9...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå