FrøkenBaker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Rare, lange, korte, skumle, spesielle, forvirrende? Noen drømmer du kan beskrive?
Vinduskarmen Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Jeg har drømt at jeg og samboer fikk barn. En rød og en grønn paprika. Familien vår ble etterhvert forfulgt av nazister, og den røde paprikaen døde på flukten fra bunkeren vi levde i. Det er den villeste drømmen jeg har hatt de siste månedene. Litt Anne Frank-preg kanskje. Tenkte på boken rett før jeg sovnet, og da var det gjort, gitt.
Testosteron Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 (endret) Jeg har laget meg en drømmedagbok her på KG, men jeg har bare skrevet ned en drøm. Den er som følger: Jeg drømte at jeg var på båtfestival. Det var fint vær og masse folk. Plutselig så jeg ei jente som jeg har blitt kjent med på nettet, men aldri har møtt irl. Hun kjente meg igjen, men ingen av oss tok initiativet til å snakke sammen. Vi lot som ingenting begge to Jeg har aldri vært på båtfestival, og jeg har aldri møtt henne irl, men ellers var drømmen realistisk. Jeg reagerte i drømmen akkurat som jeg ville ha reagert irl Jeg trodde jeg møtte henne en gang irl. Jeg gikk forbi Den amerikanske ambassaden. Der var det kø, og ei av de som stod der, var henne, trodde jeg. Jeg turte ikke se skikkelig på henne, men jeg var sikker på at det var henne. Jeg gikk bare videre. Jeg turte ikke snakke med henne. Jeg var redd det skulle bli kleint Da jeg kom hjem igjen, så spurte jeg henne på msn om hun hadde vært på ambassaden den dagen, men det hadde hun ikke Endret 13. april 2014 av Testosteron
FrøkenBaker Skrevet 13. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2014 Jeg har drømt at jeg og samboer fikk barn. En rød og en grønn paprika. Familien vår ble etterhvert forfulgt av nazister, og den røde paprikaen døde på flukten fra bunkeren vi levde i. Det er den villeste drømmen jeg har hatt de siste månedene. Litt Anne Frank-preg kanskje. Tenkte på boken rett før jeg sovnet, og da var det gjort, gitt. Den var spesiell ja. Husker en drøm hvor alt var lilla. Eller, det var mørkt ute, men det var et slags lilla lys overalt og folk bare gikk rundt og pratet og hadde det kjekt ute på plenen, og en av bygningene hadde andre vegger, der jeg satt og slappet av og snakket med noen. Ikke den rareste drømmen jeg har hatt, men likevel ganske morsom der og da.
FrøkenBaker Skrevet 13. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2014 Jeg har laget meg en drømmedagbok her på KG, men jeg har bare skrevet ned en drøm. Den er som følger: Jeg drømte at jeg var på båtfestival. Det var fint vær og masse folk. Plutselig så jeg ei jente som jeg har blitt kjent med på nettet, men aldri har møtt irl. Hun kjente meg igjen, men ingen av oss tok initiativet til å snakke sammen. Vi lot som ingenting begge to Jeg har aldri vært på båtfestival, og jeg har aldri møtt henne irl, men ellers var drømmen realistisk. Jeg reagerte i drømmen akkurat som jeg ville ha reagert irl Jeg trodde jeg møtte henne en gang irl. Jeg gikk forbi Den amerikanske ambassaden. Der var det kø, og ei av de som stod der, var henne, trodde jeg. Jeg turte ikke se skikkelig på henne, men jeg var sikker på at det var henne. Jeg gikk bare videre. Jeg turte ikke snakke med henne. Jeg var redd det skulle bli kleint Da jeg kom hjem igjen, så spurte jeg henne på msn om hun hadde vært på ambassaden den dagen, men det hadde hun ikke Hehe, hjernen din prøvde å forberede deg. Tenkte vi kunne ha en felles drømmetråd her, så velkommen skal du være.
Vinduskarmen Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Den var spesiell ja. Husker en drøm hvor alt var lilla. Eller, det var mørkt ute, men det var et slags lilla lys overalt og folk bare gikk rundt og pratet og hadde det kjekt ute på plenen, og en av bygningene hadde andre vegger, der jeg satt og slappet av og snakket med noen. Ikke den rareste drømmen jeg har hatt, men likevel ganske morsom der og da. Jeg klarer aldri å huske om jeg drømmer i farger eller ei, fryktelig irriterende.
Testosteron Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Hehe, hjernen din prøvde å forberede deg. Tenkte vi kunne ha en felles drømmetråd her, så velkommen skal du være. men drømmen skjedde etter episoden ved ambassaden når det gjelder det at jeg var på båtfestival, så husker jeg at jeg møtte en annen person der først. Han har fortalt meg irl at han har kjøpt seg seilbåt, og han var der
FrøkenBaker Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2014 Jeg klarer aldri å huske om jeg drømmer i farger eller ei, fryktelig irriterende. Virkelig? Så rart, farger er alltid veldig klare, og noen ganger også veldig spesielle, i alle mine drømmer. men drømmen skjedde etter episoden ved ambassaden når det gjelder det at jeg var på båtfestival, så husker jeg at jeg møtte en annen person der først. Han har fortalt meg irl at han har kjøpt seg seilbåt, og han var der Ååå, sikkert kombinasjonen av de to som kom frem da. Har ofte merket det selv, at hodet blander sammen helt forskjellige hendelser og lager en sær drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå