Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen som om alle løper forbi meg. Når jeg nærmer meg 33 og alle løper forbi meg med ekteskap, graviditet og hus.

Jeg blir bare så nedfor.

Anonymous poster hash: 7c2c3...054

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gro deg noen baller, kvinne. Reis, lev livet, skap deg en karriere, drikk champagne, boltre deg i menn, nyt friheten. :scorpis:

Anonymous poster hash: 64253...d69
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

50% av dem vil skille seg og ende opp i små leiligheter uansett :P hahaha.

Anonymous poster hash: 5a07d...031
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gro deg noen baller, kvinne. Reis, lev livet, skap deg en karriere, drikk champagne, boltre deg i menn, nyt friheten. :scorpis:Anonymous poster hash: 64253...d69

tok utdanning sent, er ferdig med spesialiseringen min til våren, er ferdig med reising og å "leve livet". Jeg ønsker noe mer, noe annet.er i et fast forhold, har vært det i noen år. Ønsker å gå videre. Ikke så lett når den man er sammen med vil vente. Vil vente til noen år med arbeidserfaring og penger i banken. Forsåvidt greit det. Det er dyrt å ha barn.

Men ja, jeg lengter. Er liksom ikke noe jeg kan gjøre fra eller til utenom å vente. Var bare et syteinnlegg uansett, forventer ikke råd, tips eller klapp på skulderen. Kanskje noen kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 7c2c3...054

Gjest auroravictoria
Skrevet

Hvor lenge vil han vente da? "noen år til" er ganske mye når du allerede er 33 år. Det er ingen garanti for at det vil være enkelt å få barn da. Fruktbarheten går betydelig ned etter fylte 25.

Gjest auroravictoria
Skrevet

Jeg kjenner meg forresten igjen med at alle går forbi meg :)

Men jeg er 28 år. Føler likevel vi er sent ute. Vi prøver å få barn nå. Han er 31 år.

AnonymBruker
Skrevet

Flere år med arbeidserfaring for ham? Han skal vel uansett sikkert kun ha 12uker pappaperm? Om begge jobber har dere fint råd til å ha barn, det er ikke så dyrt som mange skal ha det til. Det viktigste er at du har jobbet 6mnd eller mer, og det har du jo.

Jeg ville forsikret meg om at han faktisk VIL ha barn, og ikke bare utsetter å fortelle deg at han ikke vil..

Du er 33år, det er ikke en tid for å utsette på ubestemt tid syns jeg. Skjønner godt at du er klar for å ta det neste steget!

Anonymous poster hash: 5c496...d2b

• Liker 1
Skrevet

Kondisjonstrening hjelper for å kunne løpe fortere :laugh:

Skrevet

Gro deg noen baller, kvinne. Reis, lev livet, skap deg en karriere, drikk champagne, boltre deg i menn, nyt friheten. :scorpis:Anonymous poster hash: 64253...d69

What he/she said!

Skrevet

Mange inne på dette dette forumet er så slemme! "gro deg noen baller". Veldig stygt sagt i grunn. Jeg skjønner det kjedelig! Det er ikke alltid at ting kommer til den tiden du skulle ønske. Noen ganger tar det litt lengere tid. Jeg foreksempel ble uventet gravid for snart 6 år siden. Jeg var midt i tannlegeutdanningen min, og det passet mildt sagt veldig dårlig. Jeg hadde flaks og ventet barn med mannen i mitt liv som jeg er gift med idag. Jeg tror at hvis du leter for mye, så leter du deg blind, eks: menn. Kanskje du bare bør date litt forsiktig og utforske menn. En vet ikke hva en vil ha før man finner det. Jeg skønner at det er kjedelig å føle at en står på stedet hvil i livet, og 33 høres kanskje mye ut, men idag er det ikke uvanlig å få barn når man er 40. Ikke forhast deg, TS, du skal se det går bra. Sender deg en stor påskeklem :hug:

Skrevet

Mange inne på dette dette forumet er så slemme! "gro deg noen baller". Veldig stygt sagt i grunn.

Det var kanskje litt skarpt sagt, men det er vel ikke ment noe vondt med det. Er nok bare en oppfordring til å benytte seg av det livet man har. :) Er fort å gro seg fast i sin egen boble, og glemme mulighetene man faktisk har. Så det bør man huske på iblant. Sånn som ts bør nå.

• Liker 1
Skrevet

Vann ditt eget gress, så er ikke alltid gresset så mye grønnere på andre siden ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge vil han vente da? "noen år til" er ganske mye når du allerede er 33 år. Det er ingen garanti for at det vil være enkelt å få barn da. Fruktbarheten går betydelig ned etter fylte 25.

Dette vil jeg gjerne se en god kilde på.

Legg ut link.

Anonymous poster hash: a68ba...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...