AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Jeg og min kjæreste har hatt noen opp og nedturer, i det siste har vi hatt det fint, funnet vår løsning på problemene (kommunikasjon) og lagd avtaler på hvordan håndtere misforståelser og vanskelige situasjoner. I helgen var jeg ute med venner og plutselig kommer en fyr opp og forteller at min kjæreste har holdt på med en og flørta rundt. Dette kom visst nok fra en upålitelig kilde, så sikkert kunne ikke personen si at det var.. Jeg var litt full, ringte og anklaget kjæresten min istedenfor å ta det opp rolig.. Han ble veldig sint på meg, sint for at jeg ikke ga han noe tillit og trodde på rykter. Det var visst en stor løgn som han kunne bevise at ikke var sant.. Nå er han illsint på meg, skikkelig skuffa.. Og jeg har unnskyldt meg masse.. Han vil ikke prate med meg og tillegg er han langsint. Hva gjør jeg nå? Det var virkelig ikke meningen å angripe han, sagt jeg er utrolig lei for det.. Anonymous poster hash: 5cc7f...399
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 alkohol as! du kjenner vel kanskje bedre typen enn oss. men du vet vel om han hannes "forsvarsmekanisme" er å bli illsint om noe er sant eller ikke... men lurer på hvordan han kan bevise det? Anonymous poster hash: f0e54...eaf 1
Gjest Whitestripes Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Enten ble han forbanna fordi det ikke er et fnugg av sannhet i det, eller så tenkte han at angrep er beste forsvar og er skyldig. Du får prøve å få til en normal samtale om det.. 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 alkohol as! du kjenner vel kanskje bedre typen enn oss. men du vet vel om han hannes "forsvarsmekanisme" er å bli illsint om noe er sant eller ikke... men lurer på hvordan han kan bevise det?Anonymous poster hash: f0e54...eaf Han ble sint på meg for å beskylde, og sint for at folk "prater piss" som han sa.. Han har aldri vært ute i byen her alene mens vi har vært sammen, så flørtingen på byen kan utelukkes.. Han sa jeg gjerne kunne ringe den jenta og at han gledelig ville stå å høre på, "gir deg 1mill om noe av det pisset du har hørt er sant" sa han..Anonymous poster hash: 5cc7f...399 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Han ble sint på meg for å beskylde, og sint for at folk "prater piss" som han sa.. Han har aldri vært ute i byen her alene mens vi har vært sammen, så flørtingen på byen kan utelukkes.. Han sa jeg gjerne kunne ringe den jenta og at han gledelig ville stå å høre på, "gir deg 1mill om noe av det pisset du har hørt er sant" sa han..Anonymous poster hash: 5cc7f...399 du får ringe henne da og høre. så får du legge deg langflat om det faktisk ikke er sant! Men kan jo være at de har avtalt dette hehe Anonymous poster hash: f0e54...eaf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 du får ringe henne da og høre. så får du legge deg langflat om det faktisk ikke er sant! Men kan jo være at de har avtalt dette heheAnonymous poster hash: f0e54...eaf Redd for å fremstå helt psyko hehe.. Er egentlig ikke noe sjalu av meg, men i går kjente jeg det stakk litt ja.. Får se hvor mange dager/ uker han skal være sur på meg nå da.. TsAnonymous poster hash: 5cc7f...399
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Gi han litt tid, så kanskje han får roet ned og dere kan snakke sammen på en skikkelig måte. Og håper flere tar lærdom av feilen din. Man ringer ikke i fylla og starter og anklager folk for utroskap. Anonymous poster hash: bf211...43c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Jeg er utrolig lei meg for det, men virker jo bare som han blir mer sur når jeg prøver å unnskylde og forklare. Latt han helt være og da fikk jeg bare en sint melding som jeg prøvde å skrive litt forklarende på.. Ingen svar på den. Han har selv sagt dumme ting til neg i fylla som jeg ble lei meg for, men hørte hvert fall på unnskyldningen og tilga det. Syntes det er litt urettferdig å få silent treatment og bare sure miner når jeg virkelig legger meg flat og unnskylder... Vi ble også enige om å kommunisere bedre, men han blir iskald mot meg. Anonymous poster hash: 5cc7f...399
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 En slik reaksjon kan tyde på at han ikke er så uskyldig som han skal ha det til. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Dumt å ringe og anklage i fylla, men du har jo lagt deg flat og bedt om unnskyldning. Syns det er litt rart han bli "illsint". Skuffet skjønner jeg, men ikke så voldsom reaksjon. Men kan jo også være at han ble ekstra sint fordi dere har hatt en fin periode etter en del misforståelser før. Langsint er utrolig slitsomt...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 En slik reaksjon kan tyde på at han ikke er så uskyldig som han skal ha det til. Hva burde jeg gjøre ? Burde jeg prøve å finne det ut med å høre med henne? Tror hun har type, så alt virker bare helt surr.. + bor i en by med mye rykter, hørt ville ting om meg selv også som er langt i fra sant.. Så vanskelig å vite! TsAnonymous poster hash: 5cc7f...399
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Dumt å ringe og anklage i fylla, men du har jo lagt deg flat og bedt om unnskyldning. Syns det er litt rart han bli "illsint". Skuffet skjønner jeg, men ikke så voldsom reaksjon. Men kan jo også være at han ble ekstra sint fordi dere har hatt en fin periode etter en del misforståelser før. Langsint er utrolig slitsomt... Han har mye temperament og er langsint. Så er ikke første gang jeg får en sånn reaksjon.. Men vært lenge siden sist siden vi har hatt det fint de siste månedeneAnonymous poster hash: 5cc7f...399
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Hva burde jeg gjøre ? Burde jeg prøve å finne det ut med å høre med henne? Tror hun har type, så alt virker bare helt surr.. + bor i en by med mye rykter, hørt ville ting om meg selv også som er langt i fra sant.. Så vanskelig å vite! TsAnonymous poster hash: 5cc7f...399 Først må du minne deg på det som du vet er sant. Deretter må du finne ut hva du er sikker på er sant. Det du er usikker på må du gi deg selv tid til å kjenne på. Og om du velger å snakke med noen, vær sikker på at vedkommende er en ærlig person. Om du syns det er vanskelig, kanskje du kan ha en avtale med en god venn til å finne ut av ryktene for deg?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 Først må du minne deg på det som du vet er sant. Deretter må du finne ut hva du er sikker på er sant. Det du er usikker på må du gi deg selv tid til å kjenne på. Og om du velger å snakke med noen, vær sikker på at vedkommende er en ærlig person. Om du syns det er vanskelig, kanskje du kan ha en avtale med en god venn til å finne ut av ryktene for deg? Takk! Vi har flere felles venner, så kan lett finne det ut. Bare hater å være mistenksom og grave.. Men det må vel til. Om det ikke er sant, hva burde jeg da gjøre? Vente på at han skal bli bedre humør, ringe selv..? Han er så innmari langsint..Anonymous poster hash: 5cc7f...399
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Takk! Vi har flere felles venner, så kan lett finne det ut. Bare hater å være mistenksom og grave.. Men det må vel til. Om det ikke er sant, hva burde jeg da gjøre? Vente på at han skal bli bedre humør, ringe selv..? Han er så innmari langsint..Anonymous poster hash: 5cc7f...399 Om det ikke er hold i ryktene så kan du gjøre det du føler er riktigst for deg, enten det er å sende sms, skrive et brev, oppsøke han. Du kan også si at han bør kunne tilgi, slik du gjorde det. Så får du vurdere forholdet etter den tid når du vet litt mer, om det er sant eller om det var bare tomme rykter. Men han bør forstå at det ikke tjener forholdet å stå der og være sur i all evighet.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Det har kommet frem til at han nå har ringt henne og fortalt alt som skjer, vi har en felles venninne og jenta fortalte de ikke hadde hatt sex, men flørtet skikkelig en stund på jobb... Han hører jeg ikke noe fra, han er bare sur og småfrekk på meldinger. Fks: funnet ut noe av de flotte røverhistoriene av meg? Nå vet jeg de har flørtet en del, og at han har ringt henne for å forklare situasjonen. Dårlig magefølelse! Har ikke kontaktet han på to dager, kjenner jeg har vondt i hele meg. Hva burde jeg gjøre her nå? Anonymous poster hash: 5cc7f...399
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Menn blir så teite når de blir tatt på fersken. Eksen ble sur, smellte med dører, skrek og fornærmet meg på det groveste. Han ble helt mannevond..også burde han egentlig vært ekstremt ydmyk og lei seg. Drt sto svart på hvitt...flørtete meldinger sendt fra han til et gift kvinnenemenneske som ikke en gang ga noe respons. Kvalm av hele seansen den dag i dag. Anonymous poster hash: 7c00f...2b0 2
Tba Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Regner med at dere er unge uten barn eller felles bolig. Han om ikke har vært fysisk utro så har han vært psykisk utro og utlevert deg til den andre damen. I tillegg så har helt tydlig veldig umoden, kranglete, uærlig og lite løsningsorientert. Det er ikke en person som ønsker bo og få barn med.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Startet en ny tråd for å få mer svar på situasjonen som er nå. Men jeg er 22 og han 29Anonymous poster hash: 5cc7f...399
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #20 Skrevet 15. april 2014 Dette høres ut som meg i 14-årsalderen. Anonymous poster hash: 43129...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå