Gå til innhold

Elsker/Elskerinne

tt34

Ønsker du en elsker eller elskerinne?  

1. 1. Ønsker du en elsker eller elskerinne?

• Ja
      6
    • Nei
      21
    • Kanskje...
      8

Anbefalte innlegg

Er det normalt å ønske seg en elsker/elskerinne?

For mitt vedkommende er det jo elskerinne som er interessant, men hvor mange er det egentlig som går rundt og tenker på dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Phair

Jeg har svart. Hvis jeg hadde hatt behov for flere partnere hadde jeg ikke innvolvert meg i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg svarte kanskje jeg :o Det avhenger jo av situasjonen jeg selv er i.

Hadde "gitt opp" å få en kjæreste etter mange år som singel. Ville ikke gi opp sexen og jaktet på en elsker. Og hva fant jeg... Jo, en kjæreste :sjarmor:

I et forhold er det ikke plass til en elsker, men blir jeg singel igjen....

Endret av Persille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt elskere ett par ganger før, i singelperioder!! Det er fullt ut mulig å ha elsker uten å ønske fler en en partner! :wink:

Har ikke lyst på elsker for øyeblikket, men hvem vet hva som skjer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hvis jeg hadde hatt behov for flere partnere hadde jeg ikke innvolvert meg i første omgang.

Jeg er kanskje ikke så oppegående om dagen, men den skjønte jeg ikke...

Hva er det du ikke ville involvert deg i dersom du hadde hatt behov for flere partnere? Fast forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phair

Jeg er kanskje ikke så oppegående om dagen, men den skjønte jeg ikke...

Hva er det du ikke ville involvert deg i dersom du hadde hatt behov for flere partnere? Fast forhold?

Kanskje jeg som er blitt så vant til utroskap debatten her på KG at jeg tok det for god fisk du snakket om en elsker/elskerinne når man alt er i et forhold. :oops:

My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke pålogget Brekka lill

Håper bare ikke at du faller for en av elskerne dine, for hvis de får vite at du haddfe flere i stallen din, ville han kanskje bryte-...

det er et høyt spill... som kan gi et stort fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ikke at du faller for en av elskerne dine, for hvis de får vite at du haddfe flere i stallen din, ville han kanskje bryte-...

det er et høyt spill... som kan gi et stort fall

hvem har sagt at man har flere samtidig da? :klø:

jeg har hatt to elskere, med de var da ikke samtidig da!!! :roll:

at en elsker finner ut at elskerinna har hatt elskere tidligere tviler jeg sterkt på at har noe å si i ett elskerforhold!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja helt klart

(J31) Jeg er singel, og klart jeg tenker ofte at det hadde vært greit å hatt en elsker! Jeg ser stadig aktuelle gutter/menn! :P

Det som er problematisk er vel snarere hvordan en får disse elskerne :oops: Jeg mener, greit å prate med folk osv., men hvordan finner man ut av mer når ingen tar initiativ. Jeg vil ikke ta initiativ til noe mer, fordi så flaut å få avslag da!

Dessuten er det problemet med: har han kjønnssykdommer? Har han andre elskerinner også? (Ja, det er et problem for meg..)

Hva om jeg utvikler følelser for ham? (Ønsker ikke å bli såret og få kjærlighetssorg :-( )

Bortsett fra det: ja, det hadde vært innmari kjekt med en elsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare meg

Katten & hunden min skal gifte seg :hoho: Men jeg har problemer med planleggingen :roll: Litt dumt :( Jeg er bare en ung ungdomm med store forventninger :o huff ass :oops: Noen ganger blir jeg sur på meg selv for dette :evil: Jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problematisk er vel snarere hvordan en får disse elskerne :oops:  Jeg mener, greit å prate med folk osv., men hvordan finner man ut av mer når ingen tar initiativ. Jeg vil ikke ta initiativ til noe mer, fordi så flaut å få avslag da! ...:)

Kanskje dette forumet er en mulighet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det blir nok feil å bruke dette forumet. Legg inn en annonse på et sånt treffsted, f. eks Blink/Dagbladet, Cupido eller Spraydate eller bruk en av chattestedene som finnes på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har en samboer så føler jeg ikke behov for noen elsker. Men hadde jeg vært single hadde det likevel vært totalt utelukket å ha en elsker likevel, det interesserer meg ikke å ha sex med noen jeg ikke føler noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har en samboer så føler jeg ikke behov for noen elsker. Men hadde jeg vært single hadde det likevel vært totalt utelukket å ha en elsker likevel' date= det interesserer meg ikke å ha sex med noen jeg ikke føler noe for.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemte nei, men det er klart at hadde jeg vært singel så ville det ikke vært helt uaktuelt. Så burde kanskje heller krysset av for "kanskje"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja helt klart

Jeg svarte tidligere her "ja" på det spørsmålet.

Men til TT34's kommentar: jeg kan ikke se for meg KG være en arena for å skaffe seg eros-menn.

Det er nok her som alle andre steder: menn er pingler og tør ikke å ta initiativ. JEG har tatt nok initiativ i mitt liv. Nå får det jammen være nok.

Jeg skal gå livet ut uten kjæreste, samboer, elsker og/eller mann. Menn av i dag er laid back og forventer at damene skal kaste seg over de, liksom. Øhhh...jeg tror ikke det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg svarte nei. Jeg har ingen andre behov enn samboeren min for øyeblikket.. Men, jeg har vært gift en gang og da må jeg innrømme at jeg drømte om å få meg en elsker... :wink:

Hvis man drømmer om elsker og er i ett forhold så må det vel være noe som ikke stemmer helt i det forholdet...?

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...