AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Føler jeg er sent ute med barn, hus osv.. Har ikke begynt. Ønsker derfor å høre: - hvor gammel du er - skolegang - barn - når flytta hjemme fra, kjøpte hus - fikk kjæreste, giftermål - jobber Anonymous poster hash: dbb64...00e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Jeg er 23, vært sammen med kjæresten min i to år, leier leilighet med han akkurat flyttet inn, har fått utdanning fra vgs, har jobbet ved siden av skolen siden jeg var 18. Søkt høyskole, kom ikke inn så har et fri år hvor jeg tar opp fag og jobber. Barn blir etter tre år, hus ønsker jeg å kjøpe, men må spare, så begynner spare etter tre årAnonymous poster hash: dbb64...00e
Gjest Vevila Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Er 23 år, begynner å studere til neste år. Bor sammen med samboer og felles barn i et hus som han eier. Flyttet hjemme fra litt før jeg fylte 18, og har prøvd meg på litt forskjellige jobber, men ingenting langvarig.
Jordbærkake Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 (endret) Blir straks 21, er sammen med en på 26. Han har igjen ett år for å bli ingeniør, jeg har igjen tre år på å bli sivilingeniør. Vi har vært samboere i to år og sammen i tre og et halvt, har lyst til å kjøpe leilighet når han blir ferdig og jeg jobber i tillegg, har jobbet siden jeg var 17.. Endret 13. april 2014 av Jordbærkake
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Føler jeg er sent ute med barn, hus osv.. Har ikke begynt. Ønsker derfor å høre: - hvor gammel du er - skolegang - barn - når flytta hjemme fra, kjøpte hus - fikk kjæreste, giftermål - jobberAnonymous poster hash: dbb64...00e Er straks 33 år, har tre år med høgskole, 3 barn, flyttet hjemmefra da jeg var 19, kjøpte første leilighet som 23 år, hatt fleire kjærester, men han som jeg fikk barn med da var jeg 21 år, ikke gift, min første faste jobb som 22 år og har hatt jobb siden. Jeg vil si at alt har skjedd veldig fort med meg. Ble samboer tidlig, begynte å jobbe tidlig, gjort veldig lite annet enn det vanlige A4. Av og til kan det være greit å prøve litt forskjellig før man etablerer seg. Vet ikke hvor gammel du er da, men ikke stress. Da skjer det iallefall ikke noe :-) Anonymous poster hash: 53961...293
Pixxie Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Føler jeg er sent ute med barn, hus osv.. Har ikke begynt. Ønsker derfor å høre: - hvor gammel du er - skolegang - barn - når flytta hjemme fra, kjøpte hus - fikk kjæreste, giftermål - jobber Anonymous poster hash: dbb64...00e 26 år, har to år med høgskole, er på 1 året på en bachelor på universitetet nå. Har kjøpt leilighet med samboeren min som jeg har vært sammen med i litt over 2 år. Flyttet hjemmefra da jeg ble 18 med min første kjæreste, flyttet hjem igjen når det ble slutt har en deltidsjobb. Ingen barn, det får vente til etter studiene. Så er litt "seint i gang" jeg også
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 - hvor gammel du er: 21- skolegang ingen utover grunnskole (ung ufør)- barn ingen enda (har en plan med mannfolket om ca 25-27)- når flytta hjemme fra, kjøpte hus 18 år - fikk kjæreste, giftermål 22 år (neste år)- jobber ingen pga ung ufør Anonymous poster hash: 6579f...833
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 27 år. Gift, ett barn, kjøpt vår andre bolig nå og har hatt fast jobb siden jeg var ferdig med tre årig høyskole utdanning. Flyttet hjemmefra da jeg var 17 år. Anonymous poster hash: 5fadd...43f
Apehjerne Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Er 33. Flytta hjemmeifra når jeg var 17. Utdannelse innen administrasjon. Ingen barn ( har ingen ønske om det heller)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 - hvor gammel du er: 24- skolegang: Straks ferdig med mastergrad- barn: 0- når flytta hjemme fra, kjøpte hus: Flytta hjemmefra når jeg var 17, hus når jeg var 23- fikk kjæreste, giftermål: Kjæreste 15, giftemål 25- jobber: Hadde sommerjobb når jeg var 16 og 17, og har jobbet deltid frem til nå. Leter etter fulltidsjobb mens jeg fullfører masteren. Anonymous poster hash: ed4ae...50d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Hvordan få råd til å kjøpe hus mens man studerer? Anonymous poster hash: dbb64...00e 1
Jolene Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 (endret) - hvor gammel du er Midten av 20-årene - skolegang Snart master - barn Nei - når flytta hjemme fra, kjøpte hus Flyttet hjemmefra som 18-åring. Kjæresten eier hus - fikk kjæreste, giftermål Står i tickeren. Ikke gift/forlovet - jobber Nei, kjæresten forsørger oss mens jeg gjør ferdig skolen. Endret 13. april 2014 av Gitte.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 34 år, samboer siste to år, ingen barn eller hus. Flyttet hjemmefra da jeg var 18. Har reist verden rundt, hatt flere kjærester og har fått meg en meningsfull jobb med god lønn etter en lang og god utdannelse. Har kjøpt flere leiligheter alene, første gang da jeg var 23. Nå eier jeg sammen med samboeren min. Ikke stress ;-) Anonymous poster hash: b0615...299
KMT Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 (endret) 25 år. Flyttet hjemmefra som 16-åring, tok generell studiekompetanse. Fikk første godt betalte jobb og kjøpte leilighet da var 19. Surra litt fram og tilbake etter noen år i jobb med folkehøgskole, reising og forsvaret før jeg flytta tilbake til hjembyen min. Møtte gammel ungdomsskolevenn som jeg flyttet sammen med for to år siden. Solgte i fjor min første leilighet, før vi deretter kjøpte en sammen. Venter vårt første barn, og er forlovet. (Skulle giftet oss i Mai men utsatte det pga graviditeten) jobber som daglig leder, og stortrives Endret 13. april 2014 av KMT
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Hvordan få råd til å kjøpe hus mens man studerer?Anonymous poster hash: dbb64...00e Kan bare svare for meg selv, men hjelper jo når forloveden har fulltidsjobb og jeg har deltidsjobb Anonymous poster hash: ed4ae...50d
shnuppah Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Er 22, hatt kjæreste i snart tre år. Vi har vært samboere i ca et år, men flyttet fra hverandre grunnet studier. Jeg er ferdig med min bachelor nå i juni, og jobber MYE ved siden av studiet hele veien. Flyttet hjemmefra som 19 åring, men skal bo hjemme en periode og spare alt jeg kan til egenkapital og kjøpe egen leilighet. Har som mål å nå egenkapitalmålet innen utgangen av 2014, så får bolig komme når jeg finner en som passer. Skal da flytte sammen med kjæresten i bolig jeg kjøper siden han fortsatt er under utdannelse. Er ikke forlovet, planlegger ikke giftemål eller barn enda, men kan se for meg og håper at noe er på gang innen 2-3 år. Eier egen bil til 150 000 og har hund , hvis det har noe å si i forhold til spørsmålet:)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Er 22 år, jente. Har en bachelor og en 100% fast jobb. Kjøpte meg leilighet da jeg var 21 (da jeg flyttet ut hjemmefra også). Vært sammen med kjæresten siden jeg var 18, 4 år nå. Nå er vi samboere. Ingen barn enda, men tenker vi skal prøve om ett års tid Anonymous poster hash: d5ce9...b40
anónimo Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 - hvor gammel du er: 28- skolegang: Utdannet barnehagelærer, og har tatt master i pedagogikk.- barn: Ingen barn- når flytta hjemme fra, kjøpte hus: Flyttet hjemmefra når jeg var 19. Kjøpte leilighet for snart tre år siden. Min samboer og jeg var utrolig heldig og fikk lån mens vi fortsatt var studenter. - fikk kjæreste, giftermål: Har hatt to langtidsforhold, men han jeg er sammen med nå har jeg vært sammen med over seks år. Vi er forlovet, men har ingen hastverk med å gifte oss. - jobber: Begynte å jobbe da jeg begynte å studere. Jobber nå som pedagogisk leder i barnehage, men det er ikke det jeg har lyst til å gjøre resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 24 (straks 25) Videregående 3 barn flytta hjemmefra uoffisielt da jeg var 18, offisielt da jeg var 19. Første kjæreste 15 år, første seriøse da jeg var 19. Giftet meg da jeg var 20,5år. Jobber ikke (har hatt noen utplasseringer o.l) , skal utredes for ME. Anonymous poster hash: 3e32f...07c
Frøken Smilla Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Hvor gammel jeg er: 35. Skolegang: tilsvarende en mastergrad (lærerskolen + videreutdanning) Barn: Jepp, ett (baby). Når flyttet hjemmefra: som 20-åring. Når kjøpte hus: Kjøpte min første leilighet som 26-åring. Solgte den og kjøpte hus med mannen som 31-åring Fikk kjæreste: hadde en kjæreste i studietiden, men det ble (heldigvis) slutt. Møtte mannen som 28-åring, giftet oss da jeg var 32. Jobber: ja. Er for tiden i permisjon, men er i mitt 12. arbeidsår (100 %).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå