Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger 500kr innen tre dager. Hvordan skal jeg klare å skaffe det? Please serriøse svar

Anonymous poster hash: 431b7...39b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Låne?

Anonymous poster hash: 86334...589

AnonymBruker
Skrevet

Barnevakt

Anonymous poster hash: ee8b7...e92

AnonymBruker
Skrevet

selge noe (ikke deg selv) sko, klær?

Anonymous poster hash: 6ee96...11d
Gjest Cartman
Skrevet

Her er slagplanen. Du finner 10 store panteflasker = 25 kroner. Du investerer de 25 kronene i flaxlodd, men da må du være taktisk. Ikke sats alle penga på ett kort. Kjøp to 10 kroners Flax. Bedre med to lodd enn ett. Deretter finner du fram noe å skrape med. Så skraper du loddene. Nå kommer det viktigste du gjør. Du må se på loddene.

Hvorfor bør du følge denne planen? Jo du investerer pengene i noe. Investerer mmmmmmmm smak på det ordet.

AnonymBruker
Skrevet

Cartman: Det synes jeg var et dårlig råd.

Men å pante flasker eller selge noe du ikke trenger er gode råd, som nødløsninger.

Ville nok gått ut om kvelden eller eventuelt natten for å finne flasker, jeg, da. Synes det ser så stakkarslig ut å gå rundt midt på lyse dagen og romstere rundt i søppelspann osv. Så " feig " er jeg.

Anonymous poster hash: ac50f...220
Skrevet

Jeg trenger 500kr innen tre dager. Hvordan skal jeg klare å skaffe det? Please serriøse svar

Anonymous poster hash: 431b7...39b

Hva har du som du kan selge?

Skrevet

selge noe (ikke deg selv) sko, klær?

Anonymous poster hash: 6ee96...11d

:nei:

Skrevet

Se på finn.no småjobber?

Skrevet

Barnevakt

Spørre om noen eldre eller "trengende" i nabolaget trenger hjelp til noe. f.eks husvask, luking av ugress...

Låne av noen du kjenner

Selge ett eller annet du ikke trenger lengre. klær, sko, kommode, pyntegjenstander...(f.eks på finn eller bytte-selge-kjøpe gruppe på fb)

Bytte inn gull mot penger

Gjest HappyWaffle
Skrevet

selg noe, tilby deg å vaske for eldre feks? heng opp lapper på butikken. hundelufting, barnevakt etc

Skrevet

Ta en tur i romleiren, finn en verdifull gjenstand, finn eieren, gi tingen tilbake og håp på finnelønn. Om det ikke fungerer første gang, er det bare å hente flere ting.

• Liker 4
Skrevet

Vasking av folks bil.

Vårrydding i folks hage, mot timebetaling.

Er du kyndig i et eller annet skolefag,så kan du ta betalt for å være leksehjelp for noen, før eksamen for å hjelpe dem å få et bra resultat.

Hunder som er hjemme alene på dagen kan du feks gå tur med, hvis du ikke er allergisk eller redd for hunder.

Garasjesalg.

Skrevet

Ta en tur i romleiren, finn en verdifull gjenstand, finn eieren, gi tingen tilbake og håp på finnelønn. Om det ikke fungerer første gang, er det bare å hente flere ting.

Eh...

Jadda.

Mest sannsynlig vil ha bli slått rett ned.

Skrevet

Bytte inn gull mot penger

Lønner seg veldig, veldig dårlig.

TS vil få igjen mye mindre enn gjenstanden er verdt.

Hun/han får mye mer igjen for å legge ut DVD-spilleren sin på Finn.no

Skrevet

Lønner seg veldig, veldig dårlig.

TS vil få igjen mye mindre enn gjenstanden er verdt.

Hun/han får mye mer igjen for å legge ut DVD-spilleren sin på Finn.no

Ahh, visste ikke at det lønnet seg så dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...