Gjest Kv84 Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor er livet deres så jævlig bra? Hvorfor må dere gjøre alt perfekt, hvorfor tør dere ikke stikke hjemmefra, drikke dere litt mer fulle, smake en røyk, skulke en time, eller se stykt på en dere ikke liker? Det gir et kick! Dere må jo ha et gørr kjedelig liv om dere er så opptatt av ikke drite dere ut?
Hoppetaujenta Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Du har mange merkelige innlegg på dette forumet, vet du det? 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Ingen er perfekte ingen har et perfekt liv folk framstiller seg som regel mye bedre og mer perfekte en hva de virkelig er.
Gjest Kv84 Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Ingen er perfekte ingen har et perfekt liv folk framstiller seg som regel mye bedre og mer perfekte en hva de virkelig er. Har en i familien min som gjør alt i riktig rekkefølge og får drømmejobb og verdens kjekkeste mann, hun irriiterert vette av meg, hun bare ødelegger, hun blir så jævlig kjedelig.
HannaP Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Har en i familien min som gjør alt i riktig rekkefølge og får drømmejobb og verdens kjekkeste mann, hun irriiterert vette av meg, hun bare ødelegger, hun blir så jævlig kjedelig. Er du sjalu? Virker slik. 2
Maximillian Cohen Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Jeg har gjort alt du nevner, og vel så det. Nå har jeg imidlertid blitt voksen... 2
HannaP Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor er livet deres så jævlig bra? Hvorfor må dere gjøre alt perfekt, hvorfor tør dere ikke stikke hjemmefra, drikke dere litt mer fulle, smake en røyk, skulke en time, eller se stykt på en dere ikke liker? Det gir et kick! Dere må jo ha et gørr kjedelig liv om dere er så opptatt av ikke drite dere ut? Vet ikke hvem du refererer til, men hva som er ett kjedelig liv er det ikke opp til deg å definere, folk trives med forskjellige liv. Virker mer som du er sjalu på folk som etter din egen mening har ett "jævla bra" liv. Det er veldig rart å hisse seg sånn opp fordi noen lever livet anderledes enn det du gjør selv.
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Og hvor får du det ifra at vi er så perfekte? Ingen, absolutt ingen, av oss er perfekte. Selv om det lille "gale" vi gjør ikke er så synlig. Det beste jeg vet er å gi fingeren til slike dustesjåfører som kjører over fotgjengerfeltet. Det er ikke ulovlig, og det er ikke et tegn på å være uperfekt, men en naturlig reaksjon. Når det gjelder å skulke skole, røyke, drikke seg dritings, det ser jeg virkelig ikke poenget i.
Berit Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Hvorfor er livet deres så jævlig bra? Hvorfor må dere gjøre alt perfekt, hvorfor tør dere ikke stikke hjemmefra, drikke dere litt mer fulle, smake en røyk, skulke en time, eller se stykt på en dere ikke liker? Det gir et kick! Dere må jo ha et gørr kjedelig liv om dere er så opptatt av ikke drite dere ut? Det er vel ingen som har et jævlig bra liv hele tiden, men det hjelper å prøve å ha det bra. Ingen gjør alt perfekt, men hvis man tror det hjelper å gjøre ting som det du kaller perfekte ting, kan det føles bra for en. Og det er jo bra at man har det bra? Det er ikke det at jeg ikke tør å drikke meg full, smake røyk, skulke, se stygt på noen. Men jeg har overhode ikke noe lyst til det. Det hadde ikke gitt meg noe positivt. Det gir meg heller noe å smile til noen, tilogmed de jeg ikke liker så veldig godt. Da blir jeg selv ganske glad noen ganger. Jeg synes ikke jeg har et gørr kjedelig liv for det om jeg ikke gjør de tingene du nevner, tvert imot. Tror jeg hadde syntes livet mitt var ganske tragisk da.
Berit Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Har en i familien min som gjør alt i riktig rekkefølge og får drømmejobb og verdens kjekkeste mann, hun irriiterert vette av meg, hun bare ødelegger, hun blir så jævlig kjedelig. Hvis hun i familien din er lykkelig og tilfreds med slik hun har gjort tingene, hvorfor irriterer du deg da? Går det utover deg? Hvorfor ødelegger hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå