Gå til innhold

Djevler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med disse djevlene som hører på ipoden eller iphonens musikk når de går sammen med masse venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt for uttrykk for noen som hører på musikk. Jeg tror ikke engang jeg forstår spørsmålet. Hører de på musikk uten høretelefoner? Jeg forstår at det er irriterende, men "djevler" er jo å ta litt i.

• Liker 4
Skrevet

Denne jævla oppdragelsen har jo gjort meg gal, så jeg ikke tør å gjøre dette. Faen.

Skrevet

Du skriver usammenhengende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du tørr ikke høre på musikk når du er blant venner på grunn av oppdragelsen din? Er det slik forstå

Anonymous poster hash: 01253...64a
Skrevet

Så du tørr ikke høre på musikk når du er blant venner på grunn av oppdragelsen din? Er det slik forstå Anonymous poster hash: 01253...64a

Ja, har vært oppdrar til å bli en som ikke tør gjøre en shit.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv deg frem gradvis. Om foreldrene dine ikke er der for å kjefte på deg har du ikke noe å frykte teoretisk sett?

Anonymous poster hash: 01253...64a
AnonymBruker
Skrevet

Denne jævla oppdragelsen har jo gjort meg gal, så jeg ikke tør å gjøre dette. Faen.

Det er god oppdragelse du har fått i så fall. :)

Det er stygt gjort av "venner" å lytte til musikk på hodetelefoner mens man er med venner. Jeg hadde ikke satt pris på slik oppførsel.

Anonymous poster hash: 46abb...734

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler ift personangrep, tilsvar til dette, samt oppfordring til vold. Eventuelle spørsmål eller kommentarer angående modereringen tas på ris & ros, eller på PM.

Mrs. Random Nick (mod.)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg blir forstyrra om jeg hører på musikk via propper i det ene øret og en samtale via det andre. Klarer ikke fokusere på noe annet en musikken. Men om vi i fellesskap hører musikk hjemme i stua klarer jeg å føre en samtale fordi jeg ikke blir forstyrret av musikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...