Gå til innhold

Satt oppe å snakket med ei jente halve natta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg ble så sint i går, fordi han sa han ville legge seg fordi han er trøtt.. Så jeg gikk ut med bikkjene og luftet dem. Ville egentlig ha hjelp, fordi jeg har brekt noe, så er vanskelig for meg å komme meg ut med 2 bikkjer når jeg ikke kan bruke den ene hånda. Men han ville ikke hjelpe meg. Kom inn igjen og sa jeg legger meg. Men da sa han bare "god natt". Han kom ikke inn før i 1 tiden, tror jeg. Lat som jeg sov fordi jeg ikke orket å snakke med han da.

Men han sa før han la seg at han snakket med ei jente. Også dreiv han å lo og smilte, å da går jo tankene mine rundt! Hva skal jeg gjøre?

Jeg kan liksom ikke logge inn på facebookn hans og lese meldingen. Det syntes jeg blir for frekt, men jeg vil jo vite om han har sittet å flørtet. Drømte om det i natt, at han hadde sittet å sendt masse hjerter og flørtet. Men samtidig så er det ikke han, han ville aldri gjort det. Men jeg er så redd, hva skal jeg gjøre når han våkner? Får ikke engang sove...

Anonymous poster hash: 08b64...6ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en samtale om det og si at du fikk en ubehagelig følelse av kombinasjonen av at han viser lite empati for din situasjon, da det vel er vanlig å hjelpe hverandre spesielt når man faktisk er skadet og behøver hjelp- og at han åpenbart sitter og kommuniserer med noen andre og mente dette var mere viktig enn deg.

Man må som regel bare SI hva som er problemet. Hvis han ikke skjønner at han oppfører seg hensynsløst så er det jo noe galt med hans evner som medmenneske. Og jeg ville revurdert å være i et forhold med en som ikke skjønner såpass... Men noen ganger er det vanskelig å se seg selv, også sier man dumme ting- så du må si det til han...

AnonymBruker
Skrevet

Ha en samtale om det og si at du fikk en ubehagelig følelse av kombinasjonen av at han viser lite empati for din situasjon, da det vel er vanlig å hjelpe hverandre spesielt når man faktisk er skadet og behøver hjelp- og at han åpenbart sitter og kommuniserer med noen andre og mente dette var mere viktig enn deg.

Man må som regel bare SI hva som er problemet. Hvis han ikke skjønner at han oppfører seg hensynsløst så er det jo noe galt med hans evner som medmenneske. Og jeg ville revurdert å være i et forhold med en som ikke skjønner såpass... Men noen ganger er det vanskelig å se seg selv, også sier man dumme ting- så du må si det til han...

Ja, det er jo også en mulighet..

Men han har vært medgjørlig når det gjelder oppvask osv. Fordi jeg kan ikke løfte ting med den ene armen, så der har han faktisk vært grei, hjulpet meg med bikkjene før på dagen osv, da har vi tatt en bikkje her. Men når han begynte å snakke med henne, var det ikke tale om at han skulle hjelpe meg, også det at det var han som ville legge seg klokka 11, plutselig ville han ikke lenger..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sjekk facebook iallefall, eller telefonen. Snakk sammen.

Anonymous poster hash: cfcad...1e3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Da han våknet i dag så spurte han om hva som ar galt, prøvde å ikke vise noe tegn, men han ser det. Og da sa jeg det at jeg syntes det var litt dumt av han og la meg gå tur med bikkjene med en hånd, og at jeg ikke kan klare å holde dem igjen hvis det kommer en bikkje, ene bikkja vår er mørkredd, så ho blir fort redd på kveldene. Å da klarer jeg ikke å fokusere på 2 bikkjer samtidig. Det forstod han, og beklagde seg.

Han fortalte meg også det at det var barndomsvenninne, og at de hadde vært kjæresten i en uke, sånn forhold når de var på barneskolen. :P Og han lo og smilte fordi ho ikke kjente han igjen, osv. Det kan jo være sant. og det virker jo sånn, så jeg tror jeg skal legge det bak meg. Men han har nevnt stedet ho bor på, ho og vennene fra den tiden i hele dag. Fortsatte å sendt melding osv, så kan jo være uskyldig.

AnonymBruker
Skrevet

TS her, vet ikke om det er noen som kan svare.. Men dette skjedde igjen i går kveld. Jeg ba han om å ta sin egen bikkje. Så skjønte han ikke hvorfor da.. For da satt han å snakket med jenta igjen.

Er det forsvarlig å drive å snakke med ho istedenfor å hjelpe meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg gidder ikke å sitte her og se noe skal skje, når jeg kan sjekke! Men jeg vil ikke.. Jeg vet ikke engang hva jeg føler rundt dette...

Også det som jeg syntes er merkelig, er at i går så sa han "hu har kjæreste, så det skjer ingenting uansett. Og dessuten, hu bor for langt unna." Så det han sier er det at hvis hu bodde nærmere, hadde det blitt noe? Eller er det bare jeg som tenker det verste?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere, og hvor lenge har dere vært sammen?

Han høres fryktelig barnslig ut i mine øyne. Dette er utrolig egoistisk av ham. Viss min samboer hadde gjort dette når jeg hadde brukket en hånd hadde jeg blitt utrolig såret. Han ville heller aldri gjort noe sånt. Dette er ikke akseptabel oppførsel i mine øyne. Fortell ham at dette gjør deg utrygg og lei deg. Viss han respekterer deg, så bør han kutte kontakten med denne jenta.

Anonymous poster hash: d6901...469
Skrevet

.... Også det som jeg syntes er merkelig, er at i går så sa han "hu har kjæreste, så det skjer ingenting uansett. Og dessuten, hu bor for langt unna." Så det han sier er det at hvis hu bodde nærmere, hadde det blitt noe? Anonymous poster hash: 08b64...6ba

Han prøver å berolige deg med at hun har kjæreste og bor langt unna, så hun er ingen trussel mot deg.

Det betyr ikke at han hadde forlatt deg hvis hun hadde bodd nærmere.

Han har valgt deg som kjæreste. Du må prøve å ikke være bekymret for at andre skal true forholdet. Det vil alltid være noen som potensielt kan true et forhold. Du må velge om du stoler på ham eller ei.

Skrevet (endret)

Jeg hadde LETT gått inn på Facebooken hans ved første mulighet.. Haha. Hadde ikke klart å levt i uviten om hva de pjatter om på kveldene.

Det er jo så klart frekt, men det han ikke vet har han ikke vondt av når det kommer til slike småting. Han burde jo uansett ikke ha noe å skjule :)

"Hun har uansett kjæreste", "Bor langt unna".. Det er det værste jeg hører! Det er jo som å si rett ut at "Hadde hun vært singel og bodd i nærområdet så burde du vært bekymret".. Mannfolk altså!

Endret av SuperFace
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Vet at det ikke er så veldig farlig. Jeg sa til han at jeg følte meg utrygg og lei meg fordi han valgte heller å snakke med henne, eller ligge på sofaen sammen og snakke, men så beklager han seg og sier det at han vil ha kontakt med henne fordi ho er den eneste han finner igjen på facebook... Å jeg ikke skal være bekymret fordi jeg er den eneste for han. Men man begynner å tenke..

Vi har vært sammen i 3,5 år. 20 årene.

Jeg gikk inn for å se på meldingene hans. Og det var mest i sånn "du driver med om dagen?", om jobb og hverdagslige ting. Men de har jo spurt om ting som snap, osv. Han sender aldri snap til meg, så skjønner ikke hvorfor han sender til ho. Vet ikke om han gjør det, men uansett.. Han hadde reagert på samme måte hvis jeg snakket med en gutt jeg har kjent lenge.

Han sa at han sa de tingene som at ho bor langt unna og har kjæreste, til å berolige meg fordi jeg hadde blitt veldig redd for å miste han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...