Gå til innhold

Hva skal jeg tenke og tro med dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er veldig forelska i en fyr. Vi har en felles kamerat....

Jeg er venn med begge på FB. Ok?

Så kommer "saken"

På selveste julaften( noen uker etter at jeg hadde rota med denne fyren jeg er forelska i) så fikk jeg melding av "felleskameraten" på Facebook-chatten. Han ønsket meg god jul bare...vi vekslet noen få ord.

(Han kameraten har dame så det var ikke noe med det....ikke noe sånn greie mellom oss)

Så kommer poenget: Jeg har ALDRI, ALDRI, fått noe melding av denne "felleskameraten", hverken på veggen på min Face eller på FB-chatten!! (og ikke fått noe siden heller...)

Men nå til jul fikk jeg det!! Så da lurer jeg på en ting:

Kan det være at vår felles kamerat( han jeg fikk melding av på FB-chatten)og min "forelskelse" hadde snakket sammen,- om meg?Siden han nå plutselig sendte en melding på FB-chatten?

Og for det andre: Hvis min forelskelse eventuellt har snakket med kameraten sin om meg, betyr det da at han er interessert?

Er det et positivt tegn at han eventuellt har snakket med kameraten sin om meg?

Noen innspill?

Anonymous poster hash: d87dc...344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel, du fikk melding for nesten 4 måneder siden? Du hadde visst by now om han var forelska i deg..

• Liker 6
Skrevet (endret)

Himmel, du fikk melding for nesten 4 måneder siden? Du hadde visst by now om han var forelska i deg..

[/quote

Endret av Blid jente
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om...Kan hende jeg vet mye jeg. Men var ikke det ssom var som var spørsmålet<br /><br />TS

Anonymous poster hash: d87dc...344

AnonymBruker
Skrevet

who cares liksom?

han var hyggelig og ønsket deg god jul, ferdig med det!

Anonymous poster hash: ec4ad...b47
Skrevet

Selv om det ikke var det du spurte om så er jeg enig med BritneyBitch. Hvis han var interessert ville du visst det nå. Alt slikt må sees i sammenheng med resten.

Hvis fyren du liker var ordentlig interessert hadde HAN sendt deg en melding på julaften og det ville ikke vaert et spm.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner kan sende en god jul hilsen hvert år, og det er det liksom. Hører ingenting fra han resten av året.

Anonymous poster hash: 83061...d10
Skrevet

Du har fått masse svar i en annen tråd om akkurat dette. Prøv å ta til deg dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...