AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #1 Skrevet 13. april 2014 Hva hadde du tenkt hvis noen sa dette til deg? Anonymous poster hash: ba5e2...e64
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #2 Skrevet 13. april 2014 Det ville vært avhengig av hvem som sa det.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Kommer jo helt an på settingen da og hvem som sier det. Anonymous poster hash: 4145f...e35
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Bare å komme med forskjellige scenarioer Ts Anonymous poster hash: 6d524...40c
Patronus Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Fra noen jeg kjenner - bare koselig og egentlig godt. Fra en vilt fremmed - creepy..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Hvis en kollega hadde sagt det, så hadde jeg tenkt at vedkomne trengte hjelp med noe. Hvis en venn eller et familiemedlem hadde sagt det, så hadde jeg tenkt at de kanskje ikke hadde det så bra og trengte litt støtte. Hadde en fyr jeg hadde hatt noe på gang med sagt det, så hadde jeg tenkt på det mer som en kjærlighetserklæring og sikkert blitt sjarmert i senk. Anonymous poster hash: 4145f...e35
Mellowhellow Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 Hvis en vilt fremmed hadde kommet bort til meg på gaten og sagt det, hadde jeg nok tatt bena på nakken og løpt :-D 1
Gjest Geit Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 (endret) "..til hva?" hadde min første tanke vært, selvsagt avhengig av hvem som spurte, og i hvilken setting. Til den spennende oppskrifta på ovnsbakt menneske som du har funnet på nett? Til å hjelpe deg med noe? For at livet ditt skal bli komplett? Det høres jo sånn helt umiddelbart ut som en ganske intens ting å si, med mindre det hører til en kontekst som forklarer. Endret 13. april 2014 av Geit 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Tenker nok mer som i et kompliment! Hvordan hadde dere tatt det? Hadde det betydd mye for dere? Anonymous poster hash: 6d524...40c
Gjest Lille-pus Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 (endret) Fra en sterk mann med god selvfølelse: Et ubetinget kompliment, hver eneste gang han sier "Jeg trenger deg, Pus". Fra en usikker mann med lav selvfølelse: Jeg får the creeps og føler meg forsøkt kvelt. Fra kvinner og menn jeg kjenner som solide gode venner og mennesker: Kaster alt jeg har i hendene og stiller opp på minuttet. Edit: Presisert. Endret 13. april 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Hva hadde du tenkt hvis noen sa dette til deg? Anonymous poster hash: ba5e2...e64 Enten klaustrofobisk eller bebyrdende. Ikke romantisk eller hyggelig hvertfall. Hvis noen sier du kunne trengt min kunnskap eller hjelp til noe, da kan det framstå som et kompliment, men ikke at de trenger "meg". Gosh. Jeg har virkelig mer forpliktelseangst enn jeg først trodde. Anonymous poster hash: 15aca...fa7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Jeg trenger deg AB!! Jeg trenger deg med en gang!! Forstår ikke poenget med å spørre om noe slikt. Det kommer som alle sier an på situasjonen og hvem som sier det. Nokså åpenbart også. Anonymous poster hash: 513c4...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Jeg trenger deg AB!! Jeg trenger deg med en gang!! Forstår ikke poenget med å spørre om noe slikt. Det kommer som alle sier an på situasjonen og hvem som sier det. Nokså åpenbart også. Anonymous poster hash: 513c4...3ca Hvis du hadde lest litt lenger opp hadde du sett at jeg skrev "kom med ulike scenarioer". Anonymous poster hash: 6d524...40c
Gjest Tris Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 (endret) Jeg trenger deg AB!! Jeg trenger deg med en gang!! Forstår ikke poenget med å spørre om noe slikt. Det kommer som alle sier an på situasjonen og hvem som sier det. Nokså åpenbart også. Anonymous poster hash: 513c4...3ca Helt enig! Men for å utdype: Om en mann hadde sagt dette, og med det ment at jeg alene skulle være den som holdt orden i hans liv, da hadde jeg løpt for harde livet. Men dersom det var en mann som trengte at jeg var der for han. ja, den hadde jeg skjønt. En mann som hadde lagt en seksuell tone i det, tja jeg sier ikke mer .. Som kompliment? Nei. Det er ikke et kompliment. Over hode ikke. Nære venner/familie: Jeg strekker meg langt. Endret 18. april 2014 av Tris
Marie90 Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 (endret) Hvis det kom rett etter en krangel med en partner eller venn eller familie, så ville jeg sett det som en erklaering, som at man vil ha en i livet sitt. Hos en venninne av meg var det mye sjalusi mellom henne og sosteren som foerte til mange krangler. Hun sa engang at det beste hun noensinne gjorde var å si til sosteren sin at hun trenger henne. Som å vise litt sårbarhet og at hun vil ha et vennskap. Synes sånn sett det er en fin ting å si. Folk er altfor redde for å vaere sårbare. Hvis typen sa det hadde jeg tenkt på det som en fin ting. Jeg har sagt det til ham tidligere. Jeg vet jo at han er en selvsikker og sterk fyr med evne til å vaere selvstendig. Alle vil jo ha en partner som trenger dem - ingen vil vaere overflodig. Hvis en fyr jeg hadde datet veldig kort sa det, ville det blitt altfor intenst og bye-bye. Hvis en kollega sa det, ville jeg tenkt at vedkommende trenger hjelp med noe, helt casual. Endret 13. april 2014 av Marie90
helloworld Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Jeg tror faktisk aldri noen har sagt til meg at de trenger meg. Bortsett fra moren min, som jeg har et av/på-forhold til.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Hvis du hadde lest litt lenger opp hadde du sett at jeg skrev "kom med ulike scenarioer". Anonymous poster hash: 6d524...40c Såg det. Står forsatt for det jeg sa. Anonymous poster hash: 513c4...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå