Green Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 synast de at det er finast med eller utan slør til denne kjolen? la sposa gå inn på make your choice, kjole nr 3. Modell 5702.
Gjest Phair Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 For en vakker kjole. Jeg ville ikke hatt slør til denne. Den er så "ren" at et slør ville "rote" det til. Men kjolen var fantastisk vakker.
Holly Hobbie Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Ja, nydelig kjole var det - proev kjolen baade med og uten sloer, da vel! Saa ser du hvordan det blir.
Gjest Odense Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Jeg synest at slør er nydelig på bruder..synst at det er prikken over Ièn..men dette er en smaks sak..Jeg har selv en flott kjole med langt slør (3m) og kan nesten ikke vente til å bruke det :-) ps: nydelig kjole
minniepus Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Ja' date=' nydelig kjole var det - proev kjolen baade med og uten sloer, da vel! Saa ser du hvordan det blir.[/quote'] Jeg hadde egetlig ikke tenkt å ha nemlig...
Måne Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Er ikke helt enige med de andre jeg da; definitivt slør. Jeg mener at denne type kjole krever at man har slør til. MEN du blir sikkert flott uansett.... :-)
Tari Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Er ikke helt enige med de andre jeg da; definitivt slør. Jeg mener at denne type kjole krever at man har slør til. MEN du blir sikkert flott uansett.... :-) Enig i det, tror denne kjolen ville blitt enda vakrere med slør!
Seterjenta Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er generelt 'slør-tilhenger'!! Et enkelt slør á la MM kanskje??
AugustBrud'04 Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Enig i det, tror denne kjolen ville blitt enda vakrere med slør! Signerer disse, jeg! Skjønn kjole, jeg ville absolutt hatt slør til! Bor du i oslo-akershus-området må jeg bare få anbefale Queens brudesalong i Lillestrøm (på togstasjonen) - de har nydelige slør i organza (helt florlett og enkelt) - selv har jeg vært i mange brudesalonger men ikke noe annent sted funnet så fine slør.
apriljente Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Hei, det absolutt fineste vil bli et smalt langt slør slik at det spesielle på kjolen kommer mest mulig frem. Tror ikke et vidt stort slør vil passe, iallefall ikke et kort slør. Mener nå jeg
vanille Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Har valgt en kjole i samme stil som din kjole. Skal ha slør!
Peluche Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Er det den omslags-kjolen du mener på? Så ikke noen kjolen som var nr. 3 jeg nemlig... Ville hatt noe i organza til jeg. Enten langt, smalt slør a la MM-sløret eller bare en stola, særlig hvis du skal ha en skimre-farge. Til "plain" ivory eller hvit ville jeg hatt chiffon, men ikke slør. Det kræsjer litt med den omvendte v'en bak på slepet.
Po Pi Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 For en nydelig kjole! Jeg ville definitivt ha brukt slør til den. Du blir nok kjempefin!
Green Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2004 Hei igjen! Det er modell 5702 ja, veit ikkje om det er den du meiner når du skriv "den med omslag"? Har alltid tenkt at ein MÅ ha tyllslør til ein sånn kjole? Har de meiningar om det? Hadde vore så greit å få kjøpt eit rimeleg brukt slør. Har prøvd markedsplassen her på KG, men der er det jo ingen respons. Kjipt å betale over 1500 kr for ein lang stoffbit :-?
Gjest Odense Skrevet 12. juni 2004 #16 Skrevet 12. juni 2004 Hei igjen! Det er modell 5702 ja, veit ikkje om det er den du meiner når du skriv "den med omslag"? Har alltid tenkt at ein MÅ ha tyllslør til ein sånn kjole? Har de meiningar om det? Hadde vore så greit å få kjøpt eit rimeleg brukt slør. Har prøvd markedsplassen her på KG, men der er det jo ingen respons. Kjipt å betale over 1500 kr for ein lang stoffbit :-? Hva slags farge er du ute etter da??
Green Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2004 Eit 1-lags 3 meter langt tyllslør! Med eller utan rhinsteinar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå