Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei gift dame på 27 år. (gift med en mann) For omtrent et år siden traff jeg en jente gjennom en veldig god venninne av meg. Vi var på fest og ble godt kjent den kvelden. Topp stemning, morsom jente og veldig lik meg. Jeg visste ikke at hun var lesbisk på forhånd, men måten hun gikk på, snakket, utseende osv fikk meg til å regne med det uten å vite med sikkerhet eller spørre noen.

Videre møttes vi regelmessig gjennom venninna mi. Jentekvelder, fest og middager. I løpet av kort tid ble vi kjempegode venner. Hun snakket åpnet om flørt med jenter osv. Hun er veldig sjarmerende og jeg merket hvordan jeg ble mer og mer opptatt av hvordan hun oppfattet meg, om hun synes jeg var pen o.l. Skjønner ikke helt dette. Jeg er ikke intr i jenter, har aldri vært det på den måten. Men denna jenta har noe ved seg.

En sen natt vi begge hadde drukket altfor mye ble det litt roting, men ikke sex! Jeg ble opphisset, men ville ikke gå videre.. Hun stoppet også og vi la oss til å sove. I ettertid er det ikke klient mellom oss. Vi har begge sakt at "det var en dum fyllegreie, det glemmer vi"

Spørsmålet er vel hvorfor jeg er så opptatt av hva hun synes om meg? Jeg tenker en del på henne.

Anonymous poster hash: f1df7...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikle unormalt, vil tro du finner litt spenning i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...