AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #41 Skrevet 13. april 2014 Kanskje ikke så bra å avsløre hans nickname offentlig og vise private meldinger han har sendt... Kan dere ikke redigere det? Kun politi skal vite hans nickname, og man vet ikke hvordan han reagerer med å se på at hans personlige melding har vært offentliggjort... Har noen informert poilitet om hans nickname nå? Anonymous poster hash: f15f4...83d 5
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2014 #42 Skrevet 13. april 2014 (endret) enig, han ønsker hjelp tror jeg. Det er samme bruker? Jeg har bare positive erfaringer her inne med bruker. Alle kan komme i en vanskelig situasjon, og jeg synes så fryktelig synd i han. Håper at X kan melde seg her igjen å si at det går bra med han. Brukeren var anonym tror jeg, men innlegget er helt likt. Endret 13. april 2014 av Violetta
Gjest Kv84 Skrevet 13. april 2014 #43 Skrevet 13. april 2014 Om de vil ta livet sitt, hvorfor fortelle de det da om de ikke vil bli reddet? 1
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2014 #44 Skrevet 13. april 2014 Om de vil ta livet sitt, hvorfor fortelle de det da om de ikke vil bli reddet? Kanskje de ikke vil ta livet sitt. Kanskje det er en desperat måte å prøve å nå gjennom på.
Gjest Kv84 Skrevet 13. april 2014 #45 Skrevet 13. april 2014 Kanskje de ikke vil ta livet sitt. Kanskje det er en desperat måte å prøve å nå gjennom på. Tror ikke jeg hadde fortalt det her, har angst for å bli lagt inn.
Phaedra Skrevet 13. april 2014 #46 Skrevet 13. april 2014 Jeg følger det opp. Ber om at de som har konkret informasjon som kan være til hjelp kontakter meg på PM. Phaedra,adm 17
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #47 Skrevet 13. april 2014 Er det noen som har informert noen om dette? Jeg har bare informert moderatorer via rappotering av selve meldingen. Og bedt de undersøke hvordan han har det. Vet ikke helt hvordan gripe fatt i dette.
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #48 Skrevet 13. april 2014 Jeg følger det opp. Ber om at de som har konkret informasjon som kan være til hjelp kontakter meg på PM. Phaedra,adm Flott! 1
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #49 Skrevet 13. april 2014 Fikk nok et brev der vedkommende sier at han vil ta sitt liv. Og at han har det vanskelig pga situasjoner.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2014 #51 Skrevet 13. april 2014 Har vært i den situasjonen selv. Ringte politiet og fikk vedkommende tvangsinnlagt.Anonymous poster hash: f1fbf...5f5 men på et anonymt forum vet du jo ikke hvem det er.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #52 Skrevet 13. april 2014 men på et anonymt forum vet du jo ikke hvem det er. de fikk sporet opp ip adressen og tok også kontakt med KG.Anonymous poster hash: f1fbf...5f5 1
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #53 Skrevet 13. april 2014 Følger fortsatt opp. Phaedra,adm Supert, sendte deg en melding med brevet. Personen er svært deprimert, og jeg tror at personen trenger hjelp så håper at du finner ut hvem det er , slik at du kan hjelpe han til å få hjelp og støtte fra proffe folk til å få et godt og verdig liv videre. Viktig å hjelpe sine medmennesker i vanskelige situasjoner. Det er ikke lett å føle seg så deppa slik som han gjør nå, jeg har selv vært der for 14 år siden, og kom meg helt ut av det. Og har siden aldri kommet så langt ned igjen. Det kan gå oppover for han igjen, hvis han får hjelp, sympati, støtte,,og god omtanke! Takk for at du følger opp saken. 2
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #54 Skrevet 13. april 2014 (endret) de fikk sporet opp ip adressen og tok også kontakt med KG.Anonymous poster hash: f1fbf...5f5 Godt at de kan hjelpe han. Jeg tror at han ønsker hjelp. Han trenger god støtte, forståelse for at han ikke har det lett. Vi kan alle komme i vansker i livet vårt alle sammen, og de fleste eller så og si alle opplever noen dype daler i livet, men viktig å gi god støtte når folk lider og har det vondt, så kan det gå bra! Endret 13. april 2014 av Meline37
Doge Skrevet 13. april 2014 #55 Skrevet 13. april 2014 Jeg håper de finner ut hvem og hvor han er sånn at han kan få hjelp, før det er for sent 1
Skilpadden Skrevet 13. april 2014 #56 Skrevet 13. april 2014 Jeg fikk nettopp melding fra ham. Han er her med oss, og har innsett at livet har veldig mye å by på. Og han sier han er takknemlig for alle som tok kontakt og viste ham at det faktisk finnes mennesker her som er verdt å være her på jorden for. Det er lenge siden jeg har pustet så lettet ut! Hadde vært altfor trist om han gjorde noe dumt 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #57 Skrevet 13. april 2014 Jeg fikk nettopp melding fra ham. Han er her med oss, og har innsett at livet har veldig mye å by på. Og han sier han er takknemlig for alle som tok kontakt og viste ham at det faktisk finnes mennesker her som er verdt å være her på jorden for. Det er lenge siden jeg har pustet så lettet ut! Hadde vært altfor trist om han gjorde noe dumt Oppfordre ham til å ta kontakt med profesjonell hjelp. Fastlege eller legevakt kan henvise. Hold kontakten med ham hvis det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 1ec49...c80 3
Skilpadden Skrevet 13. april 2014 #58 Skrevet 13. april 2014 Oppfordre ham til å ta kontakt med profesjonell hjelp. Fastlege eller legevakt kan henvise. Hold kontakten med ham hvis det lar seg gjøre.Anonymous poster hash: 1ec49...c80 Ja, det er jeg veldig interessert i å gjøre. Det er tydelig han trenger en ordentlig venn, og jeg skal prøve så godt jeg kan å være den vennen. Jeg har selv opplevd følelsen av å være ''alene'' her i verden, og vet veldig godt at et menneske kan forandre så mye. Jeg bare håper han lar meg, og at jeg faktisk kan være med på å oppmuntre han til å ha det bedre i livet. 3
altflyter Skrevet 13. april 2014 #59 Skrevet 13. april 2014 Verden er hard til tider. Godt at det virker som om han har ombestemt seg. Sender ham gode tanker! 3
Meline37 Skrevet 13. april 2014 #60 Skrevet 13. april 2014 Jeg fikk melding fra han, og han er her og er takknemlig for at vi bryr oss. Vi gjør en god handling som får oss til å føle oss bra med å bry oss når andre har det vondt. Vi har alle våre nedturer i livet, og det er da viktig å vise omsorg for hverandre. Og når vi klarer å komme igjennom tøffe tider så blir vi bare sterkere. Er utrolig godt å se alle bry seg her inne i slike situasjoner. Jeg er glad den gutten vil fortsette å være med oss :-) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå