AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Nå har jeg ikke brukt flytende foundation på sikkert fem år. Har brukt mineralpudder både til hverdag og fest, og tenkte det var på tide å investere i en god flytende foundation som kan brukes til spesielle anledninger der jeg vil dekke bittelitt bedre. Stiller ikke så mange krav egentlig. Den skal jo så klart dekke, og ikke klumpe seg eller bli rar. Og jeg bruker ikke dyretestet sminke. Så, hva liker dere? Anonymous poster hash: 1defd...cd4 1
Vinduskarmen Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Diorskin Nude - flytende mineralfoundation. Jeg elsker den! Skal ikke si det for sikkert, men jeg tror ikke den er dyretestet.
vimsefrøken Skrevet 13. april 2014 #3 Skrevet 13. april 2014 Jeg syns Evagarden Double Last er utrolig god, også fordi det er den første flytende Foundation som ikke har gitt meg noen form for utbrudd/urenheter ved bruk. Men jeg syns også Estee Lauder Double Wear er god, den dekker godt og varer gjennom det meste, men som alt annet kan den gi meg utbrudd.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Diorskin Nude - flytende mineralfoundation. Jeg elsker den! Skal ikke si det for sikkert, men jeg tror ikke den er dyretestet. Den er det. Anonymous poster hash: 974c1...51d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 L'oreal true match. Men sikkert dyretestet, jeg aner ikke, for å være ærlig. Anonymous poster hash: 33c4e...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Syntes Vichy sin for fet hud, men den er jo da selvfølgelig tatt ut av produksjon (tror jeg).. Anonymous poster hash: a2036...a6a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Hm, ikke mye i denne tråden som ikke var dyretestet, gitt. Får vel prøve å lese meg opp på nettet i stedet. Er litt vanskelig dette når jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Og jeg stoler ikke på topplistebloggere som får betalt for å skrive om merker og produkter, heller. Noen som vet om noen pålitelige anmeldere? Anonymous poster hash: 1defd...cd4
Vinduskarmen Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Youtube kanskje? Han her er ganske flink. Han har en egen video om dyretesting også.
Vinduskarmen Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Clinique har også en jeg liker veldig godt. Superbalanced heter den, og koster under 300,- Men nå har jeg lest både at de tester på dyr, og at de ikke gjør det. Kanskje du finner lettere ut av det enn meg.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Lancome Photogenic Lumessence... Aldeles NYDELIG, særlig hvis du har litt tørr hud. Anonymous poster hash: 2d55e...deb
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Chanel Perfection Lumiere og Vitalumiere Aqua, Bobbi Brown Stick Foundation.
Vinduskarmen Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Chanel Perfection Lumiere og Vitalumiere Aqua, Bobbi Brown Stick Foundation. Begge merkene tester på dyr, som TS ikke vil bruke.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Begge merkene tester på dyr, som TS ikke vil bruke. Ok. Da aner jeg ikke, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Diorskin Nude - flytende mineralfoundation. Jeg elsker den! Skal ikke si det for sikkert, men jeg tror ikke den er dyretestet. Dior tester sminken på dyr, desverre.Anonymous poster hash: 78537...b07
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Hm, ikke mye i denne tråden som ikke var dyretestet, gitt. Får vel prøve å lese meg opp på nettet i stedet. Er litt vanskelig dette når jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Og jeg stoler ikke på topplistebloggere som får betalt for å skrive om merker og produkter, heller. Noen som vet om noen pålitelige anmeldere?Anonymous poster hash: 1defd...cd4 The Body Shop har mineralbasert sminke som ikke tester på dyr.Anonymous poster hash: 78537...b07
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 men er sminken fra Body Shop bra? Anonymous poster hash: d839b...730
Vinduskarmen Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Dior tester sminken på dyr, desverre.Anonymous poster hash: 78537...b07 Ja, det konstanterte vi for typ 4 poster siden.
Gjest crazycatlady Skrevet 19. april 2014 #18 Skrevet 19. april 2014 Mange som ikke bryr seg om dyretesting, tydeligvis. Trist... Evagarden double last er god, men jeg sliter litt med å finne den i utenlandske nettbutikker. Handler ikke hs vakker hud en gang til, jævla drittbutikk. Eneste aber med evagarden er at det gjør deg ekstra blek på bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #19 Skrevet 19. april 2014 TS her. Takker for tipsene deres. Skal se nærmere på produktene som er aktuelle. Til dere som ikke vet om noe er dyretestet men som ønsker å finne det ut, så bruker jeg å sjekke opp mot de grønne listene til både Dyrebeskyttelsen Norge og PETA. Anonymous poster hash: 1defd...cd4
Sandie Skrevet 20. april 2014 #20 Skrevet 20. april 2014 TS her. Takker for tipsene deres. Skal se nærmere på produktene som er aktuelle. Til dere som ikke vet om noe er dyretestet men som ønsker å finne det ut, så bruker jeg å sjekke opp mot de grønne listene til både Dyrebeskyttelsen Norge og PETA. Anonymous poster hash: 1defd...cd4 Jeg er fornøyd med GloMinerals Luxe liquid foundation. Den har medium dekkevne og er fin til min blandingshud med litt fet t-sone og tørre partier ellers. http://www.gloprofessional.com/luxe-liquid-foundation Har også vært fornøyd med denne, som har større dekkevne og er ganske mattende. http://www.gloprofessional.com/protective-liquid-foundation
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå