Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har "utviklet" en superduper måte å håndtere munnsår på (type herpes, de som begynner med en eller flere små blemmer som klør litt), og den metoden må jeg jo selvsagt dele med dere!!

Når du oppdager blemmene:

Brenn en liten knappenål under en fyrstikk noen sekunder. Stikk små hull på blemmene slik at det pipler litt blod ut. Rens med pyrisept på bomull, og ha på Bacimycin salve. Dersom du oppdager at noen av blemmene fremdeles er intakte etter en stund, stikk hull på disse også og gjenta det der med pyrisept og Bacimycin. Smør på Bacimycin et par-tre ganger om dagen, og iallefall før du legger deg om kvelden.

Før da jeg fikk munnsår varte disse gjerne 14 dager, hvorav det i 3 dager var så ille og opphovnet at jeg ikke orket å gå på jobb. Nå varer det kanskje i to-tre dager, og det er så lite og usynlig at jeg knapt merker at det er der.

Et tips verdt å få med seg om man er plaget med munnsår!

Nelle :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal prøve! Takk, Nelle.

Skrevet

Hei!!

Viss du har lyst til å ALDRI få tilbake disse herpessårene,

har jeg et tips til deg.... :wink:

Longo Vital - et vitamintilskudd som du får kjøpt på

helsekostforretninger og i enkelte dagligvarebutikker.

Jeg var veldig plaget av slike herpessår før!

Når jeg var "ferdig" med et sår, kom et nytt

etter et par dager.. Men nå har jeg brukt Longo Vital

i nesten et år, og har ikke hatt et eneste utbrudd :ler:

Anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Og hold deg unna alt som inneholder nøtter eller spor av nøtter... (det meste av sjokolade, det meste av is, noen sorter chips, kaker)

Et stoff i nøtter stimulerer viruset og du får nytt utbrudd lettere. Mandler kan du derimot spise...

Fin "slankekur"... :wink:

Skrevet

Alt som er surt skal visst være bra for munnsår.

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe Longo Vital, må prøves ut!

Vet det er en gammel tråd, men nytt tema for meg :(

Gjest volcomapple
Skrevet

Dette tilskuddet, longo vital. Er det noen som vet om det hjelper mot herpes genitalis utbrudd?

Gjest Vodka
Skrevet

Smør på en munnsår-salve (med aciklovir etc) med en gang du kjenner det klør litt, så slipper du ofte å få blemmer i det hele tatt. Hvis du får blemmer likevel, fortsett å bruk kremen, da går det over raskere. Annet tips er å kjøpe munnsår-salve når du er i utlandet eller fra utlandet over nett, det er myyyye billigere enn å kjøpe på apotek i Norge. :) Sist kjøpte jeg i Spania, en salve kostet 14 kr tror jeg. i Norge koster den 150.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...