Gå til innhold

Snakk om service!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower
Skrevet

Vi gifter oss sjette juli, og hadde en utrolig intensiv helg nå der vi bestilte bryllupskake, brudebukett, corsager og øvrige blomster, møtte fotograf, hadde samtale med prest og prøvesmakte mat og vin i den restauranten vi skal ha festen i, Rottneros Parkrestaurang i Sverige, http://www.rottnerospark.se/ og gikk gjennom kveldens kjøreplan.

Og FOR en service i restauranten!! Vi trodde for det første at vi kun skulle få smake noen munnfuller av de alternativer vi hadde tenkt på, men neida, der hade de dekket med den beste duken, tøyservietter, flott porselin, levende lys, friske blomster for meg, min samboer og hans foreldre, som også var med, og der ble vi traktert fulle porsjoner (!) av ALT vi vurderte, dvs. vi fikk to store porsjoner hver med to ulike hovedretter, og to ulike typer desserter, i tillegg til masse vin. Så satt vi der da, i en diger sal (Salen tar opp til 200 pers.) med 10 store lyskroner, vi fire helt alene, midt i rommet, med egen kelner...Maten var 10 ganger bedre og mer proft tilberedt enn vi hadde våget å håpe på, vinen likeså, og da vi gikk gjennom øvrige detaljer mht. festmiddagen på bryllupsdagen vår, var omkvedet, "inga problem, det här ordnar vi!", og det var uansett type oppdrag, uansett type spørsmål etc.!! Tenk så fantastisk å få en slik service!!! Særlig med tanke på hvor mange titusener av kroner vi kommer til å legge igjen der med over 80 gjester, tre retter, all drikke stort sett dekket av oss, etc., er det ekstra hyggelig å få slik service, for neimen om dette er gjengs i Norge på mange steder jeg har hørt om, til tross for store arrangementer. Selv om det egentlig burde være en selvfølge., spør du meg.

Etter dette møtet føler jeg meg 10 kilo lettere, minst, og 10 hakk mer beroliget, for nå vet jeg virkelig at festmiddagen er i trygge hender! Åhhh, så herlig alt føles nå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott sted det var!

er det noen grunn til at dere gifter dere i Sverige?

Gøy å høre at det går ann å få over forventet standard på servisen noen steder da :D

Lykke til!

Skrevet

Det var jo kjempefint at dere ble overrasket!

Men jeg må si at når dere skal svi av så mye penger på restauranten ser jeg det som en selvfølge at dere får denne servicen. :lol:

Lykke til på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...