Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja ja. Da har det seg sånn at min bestemor som er min eneste gjenlevende besteforelder døde i natt. Forferdelig trist og hjertesårt. Men hun var en gammel dame, som sleit med både det ene og det andre.

Det aller værste er at jeg fant ut av dette på Facebook! Hun har bodd hos min onkel nå et par år. Og døde altså klokken halv to i natt. Og fetteren min fant ut at han skulle skrive et fullt referat om dette på facebook!

Jeg tuller ikke. Hvordan han hørte at hun ramlet i gulvet mens han spilte TV spill. Hvordan hun så ut, hvem han vekket først osv. Detaljer! :(

De ringte ikke noen av oss andre i familien. Vi er alle nære med min bestemor, hun har vært kjempe viktig for oss, og vi for henne. Vi er ikke så nære med min onkel sin familie. Så dette fant jeg ut når jeg stod opp i dag tidlig og sjekket Facebook på telefonen min mens jeg våknet. Ringte min mor med en gang som heller ikke hadde hørt noe om det.

For en jævlig dag :(

Anonymous poster hash: eb808...c4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, kondolerer så mye. For det andre, fetteren din er en idiot.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fy flate. :( Merker jeg blir sint på dine vegne. Dette er helt uhørt! Den fetteren din burde bli gjort oppmerksom på at det var usmakelig og dårlig gjort, og det er helt utrolig at ingen ringte resten av familien.

Anonymous poster hash: c7942...02a
  • Liker 1
Skrevet

I slike tilfeller er det lov med et kraftig ballespark.

Hadde ihvertfall jeg gjort. Jeg hadde vært rasende og skjønner deg veldig godt.

Noen burde snakke med han ihvertfall.

Kondolerer så mye :(

• Liker 3
Gjest Magdalene
Skrevet

Uff, så trist.

Enkelte mennesker eier dessverre ikke takt og tone.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte eier ikke sosiale antenner, og Facebook er ofte en arena hvor disse fortsetter å trøkke i salaten.

Kondoloerer :hug:

Anonymous poster hash: 4cbc2...a84
Skrevet

Kondolerer.

Fettern din er mentalt evneveik.

Skrevet

Uff, kondolerer! Dette syntes jeg du skal snakke med fetteren din om..

AnonymBruker
Skrevet

Jaja.

Anonymous poster hash: 024f1...a6b

AnonymBruker
Skrevet

Fettern min er jo en voksen mann! Han er 21 år gammel. Helt normal og oppegående! Men i dag er han en skikkelig dritt altså :( Vet ikke om dette er noe min familie vil klare å tilgi de. Vi er liksom helt lamslåtte alle sammen. Vet ikke om vi skal gråte, eller brøle i sinne :(

Er relativt ampert hjemme hos mine foreldre nå. Min mor bytter på å gråte og kaste ting i veggen i sinne. Jeg klarte ikke være der lengre. Så dro hjem til hybelen min. Klarer ikke høre på Mamma lenger. Men klarer ikke riktig gråte heller.

Anonymous poster hash: eb808...c4c
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er ikke alle utstyrt med sosiale antenner.... :/

Vi opplevde noe slikt vi også... Men hva kan man si eller gjøre når "idioten" som har gjort det har noen syndromer.... :/

Anonymous poster hash: c61df...b66
Gjest New_Girl
Skrevet

Kondolerer. :klem:

For en fæl måte å få nyheten på!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjokkert, men dessverre tror jeg at en rekke folk er mer interessert i "likes" og å virke "viktig" og å få medlidenhet gjennom å "flashe" noe på Face- selv om det er direkte uanstendig. Visse ting gjør man bare ikke. Og det er synlig at den fetteren din ikke er riktig vel bevart, eller har fått særlig oppdragelse.

Kondolerer så mye. :(

Anonymous poster hash: 920d7...e5f
Skrevet

Kondolerer :klem:

Og fetteren din er en dott.

Gjest Coolaid
Skrevet

Kondolerer.

Det er ikke sånn man leverer et dødsbudskap.

Beklager at du har opplevd noe så trist og uomtenksomt som dette.

Klem til deg og moren din.

:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...