AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #21 Del Skrevet 13. april 2014 Er det er poeng i at voksne folk skal gå utendørs kledd som om de kommer rett fra soverommet? Ok. Ja. Det er en laidback stil kombinert med klassisk evt. Anonymous poster hash: 40484...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. april 2014 #22 Del Skrevet 13. april 2014 Ja. Det er en laidback stil kombinert med klassisk evt. Anonymous poster hash: 40484...7df JA, skjønner dette her. Pysjbukser, høyhelte sko og dressjakke. For en vidunderlig person som kom på dette, IQen må være på høyde med Einstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april 2014 #23 Del Skrevet 13. april 2014 Not my cup of tea... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstantin Skrevet 13. april 2014 #24 Del Skrevet 13. april 2014 Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. april 2014 #25 Del Skrevet 13. april 2014 Liker bukser som bilde nr. 1, men så fort jeg tar på meg noe slikt syns jeg at jeg ser ut som en klovn. Så, fint på bilde, men ikke på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #26 Del Skrevet 13. april 2014 Ny trend? Disse pysjbuksene har vært i salg siden 2010... Anonymous poster hash: 87c46...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 13. april 2014 #27 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) JA, skjønner dette her. Pysjbukser, høyhelte sko og dressjakke. For en vidunderlig person som kom på dette, IQen må være på høyde med Einstein. Skjønner at du ikke liker det, og det er helt greit naturligvis. Men hvorfor trekke inn IQ og Einstein i diskusjonen? Edit; fikk med meg et sitat jeg ikke skulle ha med. Endret 13. april 2014 av Vinduskarmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå