Gå til innhold

Innrede stue


Hilde

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke hoder.

Jeg skal endelig etablere meg sånn nogenlunde, og skal kjøpe et møbel eller to. Vi trenger sofa med tilhørende bord, og en liten spisestue. Økonomien kunne vært bedre, så vi kan ikke akkurat velge fra øverste hylle, men har jeg tenkt meg ut dette:

sofa

spisestuestol

spisestuebord

Har fått innspill i dagboken min ang sofa, som visstnok skal være god å sitte i, og det er viiiktig!

Men hva tror dere om disse tingene sammen? Og hva med å ha likt salongbord som spisebord (Bare forskjellig høyde selvsagt). Blir det kjedelig, eller er det fint å ha samme? Og hva med pynt og fjas? Jeg har mørke grå gardiner med offwhite gjennomsiktige som skal være innenfor. Alt blir i det store og det hele ganske grått og mørkt kanskje..?

Ikke lett det her.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest det så flott ut jeg Newt. Dersom du satser på disse møblene ville jeg også kjøpt stuebordet i samme stil, billig er det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det så kjempefint ut. Det eneste jeg tror jeg ville droppa var de grå gardinene, og bare hatt lyse.

For og få litt farge kan du jo velge en knæsj farge og kjøpe noen puter og litt stæsj i samme farge. De har jo mye sånt billig på ikea. De hadde faktisk puter på salg nå i alle knæsje farger til 35 kr.

Lykke til! Du kommer sikkert til og få det kjempefint.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var kjempefint..............

Min bror og svigerinne har hele stuen og spisestue i svart og hvitt og grått, men hun har brekt alt sammen med dyp lilla gardiner på hver side og gråhvite gjennomsiktige mellom og bak.

Skjønte du det eller ble det dumt skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønte den :-)

Lilla ja, det er også en mulighet, passer fint sammen med grått.

Huff, så mange muligheter, så lite penger :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har mye fint til en rimelig penge! Svigerinna mi handler bare der og stua deres er stilfull og kjempefin. Syns nå jeg da!

Og det var kjemepfint med de lilla gardinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...