AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Måtte sjekke ut penest.no og finner jo bare en haug med klinlike doller. Hva skjer medskskjønnhetsidealet?? Jeg har selv falt for to menn, men da jeg så hva slags damer de liker, trakk jeg meg unna. De er ikke spes pene, men har løsvipper, bleika eller ravnsort hår, opptegna øyenbryn, en eller annen idiotisk hårpynt eller høy hestehale, falske øredobber, drivhvite tenner, brunkrem i bøtter og spann. I tillegg har de påsatt hår og masse lebestift. Også lager de trutmunn og gjør seg til på alle bilder. Klærne ser trashy ut.. hva er hot med dette?Anonymous poster hash: 3f659...f33 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Penest.no er da ikke der du skal lete etter hvem som faktisk er penest? Det er jo en nettside der folk selv melder seg inn. Anonymous poster hash: 4de21...6f5 1
embla1807 Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Det der er jo en typisk fjortisside vil jeg si.. Fantes når jeg var yngre og, men da var det deiligst.no! Er ikke akkurat noe nytt at det finnes bimboer
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Regner med at det er du som startet denne... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=828766&hl= Anonymous poster hash: 4de21...6f5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Haha jeg og kjæresten min satt faktisk å tulla med hverandre forrige uke, han erta meg med at han var på lugubre sider på ipaden sin, så svarte jeg med "er du inne på deiligst.no eller penest.no du asså?" Det endte med at vi måtte sjekke ut sidene og hans reaksjon var "hjelpes, det er jo bare fæle kvinnfolk med komplekser på disse sidene jo". Måtte le, og tenkte at jeg glad for at han synes det samme som meg om sånne dokker. :-)Anonymous poster hash: c7ff8...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Nå måtte jeg inn og se. Fikk veldig fjortissvibber, selv med 28-åringer med halv meter ettervekst og inteteksisterende øyenbryn..Anonymous poster hash: 6feb9...0da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå