AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 På snapchat kan man jo se hvem som ligger på topplisten til folk og hvor mange poeng man har. Sjekker dere kjærestens liste? Hva tenker dere hvis det ligger en annen jente på topplisten også? Mange bruker jo navnet sitt som nick som for eksempel "olanordmann" eller "karihansen" eller "kristin1989". Ville dere prøvd å finne denne personen på facebook da via vennelisten til kjæresten f.eks? Anonymous poster hash: 9aec7...ef9
embla1807 Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Ja, kjæresten min har hatt jenter på topplisten, men det er enten venninner av meg eller jenter jeg vet hvem er. Er det ikke bare å spørre?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 jeg svarer ja til alt. riktignok med han jeg dater da, men ja, jeg er sykt nyskjerrig..ikke så morro når man ser at eksen hans ligger på top 3 liste hans. Anonymous poster hash: d4ee0...942 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Lurer mest på hva dere tenker hvis det er andre jenter dere ikke kjenner. Jeg har ikke kjæreste, så det er ikke noe å spørre om for min del. Jeg er bare nysgjerrig på hva andre tenker. Men jeg tror nok at jeg selv hadde sjekket det opp. -TS Anonymous poster hash: 9aec7...ef9
Vill Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Kjæresten min har ikkje så fancy telefon Så han har ikkje snapchat. Men eg ville ikkje ha sjekka hans snapchat. Akkurat som eg ikkje går inn på hans Facebook eller sjekker kven han sender sms med.. Eg stoler på kjæresten min
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 jeg svarer ja til alt. riktignok med han jeg dater da, men ja, jeg er sykt nyskjerrig..ikke så morro når man ser at eksen hans ligger på top 3 liste hans.Anonymous poster hash: d4ee0...942 Det hadde kjæresten min også en periode. Hun sendte masse nakenbilder...Anonymous poster hash: 24fbc...05b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Jeg ble faktisk ganske sjokkert når jeg fant ut at min venninne måtte lagre eksen sin (gutt) med jentenavn for at nåværende kjæreste ikke skulle bli sur og sjalu. Jeg ble oppriktig overrasket over at man gjorde sånne ting. Jeg er god venn med min eks, og min kjærestes eks og jeg er blitt bestevenner. Er det virkelig vanlig å sjekke opp alt sånt? Anonymous poster hash: 803c6...836
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Kjæresten min har meg, søstra si og en felles kompis på lista, så jeg er ikke akkurat bekymret. Selv har jeg samme søsteren og to venninner på topp. Det varierer fra uke til uke hvem som ligger på topplisten min, litt etter hvem som har tid til å svare og hvem jeg har tid til å svare. For øvrig må man ikke inn på andres profil for å se hvem de har på topplista, det holder å trykke på navnet deres i sin egen liste. Anonymous poster hash: f7be4...0e8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Kjæresten min har ikkje så fancy telefon Så han har ikkje snapchat. Men eg ville ikkje ha sjekka hans snapchat. Akkurat som eg ikkje går inn på hans Facebook eller sjekker kven han sender sms med.. Eg stoler på kjæresten min Det blir jo ikke det samme. Topplista på hvem folk snapper med kan jo alle se. Så det er jo altså ikke noe privat. Anonymous poster hash: e9426...d51
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #11 Skrevet 12. april 2014 Nå har ikke kjæresten min snapchat, men hadde han hatt det og han hadde hatt andre jenter på topplista, så hadde jeg virkelig ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 4b44d...2d3
Gjest Coolaid Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 På snapchat kan man jo se hvem som ligger på topplisten til folk og hvor mange poeng man har. Sjekker dere kjærestens liste? Hva tenker dere hvis det ligger en annen jente på topplisten også? Mange bruker jo navnet sitt som nick som for eksempel "olanordmann" eller "karihansen" eller "kristin1989". Ville dere prøvd å finne denne personen på facebook da via vennelisten til kjæresten f.eks? Anonymous poster hash: 9aec7...ef9 Trodde dette skulle handle om vi sjekket våre barns snapchat osv... da ville svaret vært ja. Nei, ingen av oss har snapchat.... trodde ikke det var noe som voksne drev på med.... livet er enklere for oss...
Patronus Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Kjæresten min er ikke så flink til å bruke snapchat han, kjedelig nok Har sjekket han, akkurat slik jeg har sjekket alle i min snappe liste. Jeg er nysgjerrig av natur.. Men syns det ikke er rart at han har ei venninne i topplisten sin.
Gjest Vevila Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Hadde det plutselig dukket opp en fremmed jente på snapchatten til sambo hadde jeg nok spurt hvem det var. Eller egentlig uansett om det var noen ukjente, er ganske så nyskjerrig av meg
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Ligger på topplisten til en som har kjæreste. Kjenner ikke kjæresten og har aldri møtt henne. Hadde han vært singel, så hadde det garantert vært mer enn bare vennskap mellom oss. Selvfølgelig er jeg bare ei venninne hvis hun spør han. Og det er jeg, så det stemmer, men vi har en fortid jeg og han. Selv om snappene vi sender er uskyldige, så er han fortsatt tiltrukket av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke likt at han pratet med ei sånn "venninne". Når jeg sjekker mine venners topp 3, så ligger nesten alltid kjæresten på topp hos de som har kjæreste. Og hos mine single venner, så ligger enten deres bestevenner, søsken eller folk de har noe på gang med på topplisten. Det er en gjenganger hos de fleste. Selvfølgelig er det ikke slik med alle da:P Tror det er en del naive damer der ute som tror at alt bare er uskyldige venninner... Sorry to say. Anonymous poster hash: 9aec7...ef9
Gjest Kvinneline Skrevet 12. april 2014 #16 Skrevet 12. april 2014 Huff, nei jeg hadde aldri brydd meg om å sjekke typens snapchat liste Det synes jeg skriker sjalusi, og jeg kjenner nok jenter som er slik.. Det må være sykt slitsomt for begge partene om den ene er så sykelig sjalu at det er nødvendig og "spionere" snapchat.
strawberry Skrevet 12. april 2014 #17 Skrevet 12. april 2014 Sjekker det ikke regelmessig akkurat, men har sjekka der for en stund siden for da sjekka jeg alle, og det er 2 av kompisene hans som jeg kjenner og meg som er øverst. Vet egentlig at han ikke har noen andre, og så er han ikke noe forsiktig med å ha passord på telefonen eller hvor han legger den, så da tenker jeg ikke så mye over det. Hadde absolutt reagert om jeg fant et ukjent nick der, og da hadde jeg spurt ham hvem det var.
Gjest Kvinneline Skrevet 12. april 2014 #18 Skrevet 12. april 2014 Ligger på topplisten til en som har kjæreste. Kjenner ikke kjæresten og har aldri møtt henne. Hadde han vært singel, så hadde det garantert vært mer enn bare vennskap mellom oss. Selvfølgelig er jeg bare ei venninne hvis hun spør han. Og det er jeg, så det stemmer, men vi har en fortid jeg og han. Selv om snappene vi sender er uskyldige, så er han fortsatt tiltrukket av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke likt at han pratet med ei sånn "venninne". Når jeg sjekker mine venners topp 3, så ligger nesten alltid kjæresten på topp hos de som har kjæreste. Og hos mine single venner, så ligger enten deres bestevenner, søsken eller folk de har noe på gang med på topplisten. Det er en gjenganger hos de fleste. Selvfølgelig er det ikke slik med alle da:P Tror det er en del naive damer der ute som tror at alt bare er uskyldige venninner... Sorry to say. Anonymous poster hash: 9aec7...ef9 Finnes mange damer som er litt høye på seg selv også. Kan jo være at du kun er en jente på snapchat og ikke noe mer for disse typene. Jeg har mange gutter på min snap, noen jeg har fortid med, og andre som kun er bekjente. Når disse guttene sender meg snapchats sitter ikke jeg å tenker; "åh jess han digger meg så hardt! Han liker sikkert meg mye bedre enn dama si..." Såå innbilsk er du vel ikke? Damer med god selvtillit er trygge nok på seg selv til å ikke trues av en random dame på kjærestens snapchat
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #19 Skrevet 12. april 2014 Ligger på topplisten til en som har kjæreste. Kjenner ikke kjæresten og har aldri møtt henne. Hadde han vært singel, så hadde det garantert vært mer enn bare vennskap mellom oss. Selvfølgelig er jeg bare ei venninne hvis hun spør han. Og det er jeg, så det stemmer, men vi har en fortid jeg og han. Selv om snappene vi sender er uskyldige, så er han fortsatt tiltrukket av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke likt at han pratet med ei sånn "venninne". Når jeg sjekker mine venners topp 3, så ligger nesten alltid kjæresten på topp hos de som har kjæreste. Og hos mine single venner, så ligger enten deres bestevenner, søsken eller folk de har noe på gang med på topplisten. Det er en gjenganger hos de fleste. Selvfølgelig er det ikke slik med alle da:P Tror det er en del naive damer der ute som tror at alt bare er uskyldige venninner... Sorry to say. Anonymous poster hash: 9aec7...ef9 Kjæresten ligger ikke på min topp 3 liste, og ei heller jeg på hans. Men der igjen har jeg ikke så mye imot småflørting på snapchat, så lenge klær holdes på. Er jeg som har godsakene til syvende og sist Anonymous poster hash: 9a09d...062
Gjest RamaLama Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Ligger på topplisten til en som har kjæreste. Kjenner ikke kjæresten og har aldri møtt henne. Hadde han vært singel, så hadde det garantert vært mer enn bare vennskap mellom oss. Selvfølgelig er jeg bare ei venninne hvis hun spør han. Og det er jeg, så det stemmer, men vi har en fortid jeg og han. Selv om snappene vi sender er uskyldige, så er han fortsatt tiltrukket av meg. Hadde jeg vært henne, så hadde jeg ikke likt at han pratet med ei sånn "venninne". Når jeg sjekker mine venners topp 3, så ligger nesten alltid kjæresten på topp hos de som har kjæreste. Og hos mine single venner, så ligger enten deres bestevenner, søsken eller folk de har noe på gang med på topplisten. Det er en gjenganger hos de fleste. Selvfølgelig er det ikke slik med alle da:P Tror det er en del naive damer der ute som tror at alt bare er uskyldige venninner... Sorry to say. Anonymous poster hash: 9aec7...ef9 Jeg ser ikke problemet med at samboeren skulle hatt en som deg på snapchat. Som du sier er det uskyldige greier, og du ville jo uansett ikke fått noe av det jeg har med han, det hadde vært forbeholdt meg. Spennende damer som samboeren "garantert" hadde prøvd seg på når han var singel finnes jo overalt. På gata, på byen, på jobben hans. At de også er på snapchat plager ikke meg. Han er jo ikke singel, så jeg skjønner ikke helt hva du mener er så galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå