Froz1 Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hvordan takle barnslig drama best mulig? Jeg blir utrolig påvirket av krangler, dårlig samvittighet og kjefting, men kan virkelig ikke la slike ting styre livet mitt mer. Er altfor sliten og lei av å stresse...Jeg gjør ingenting galt (får bekreftet av flere), men noen i livet mitt skal gjøre livet mitt surt flere ganger. Hvordan klarer dere å se sannheten i en situasjon og dermed blåse det av dere? I en situasjon for eksempel hvor du har helt rett og hele verden på din side, men en venn skal absolutt kjefte, gi deg dårlig samvittighet og være passiv aggressiv fordi de vil at du skal mene vennen har rett? Som regel ender jeg opp med å legge meg langflat og unnskylde for å styre unna, selv om jeg absolutt ikke mener det og gjerne skulle fortalt dem hva jeg misliker med de...Å kutte disse vennene er heller ikke aktuelt, /vertfall ikke for øyeblikket) av flere grunner.. Jeg skulle såååå ønske at jeg ikke tok ubetydelige ting og krangler ting så hardt!
Bixity Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Jeg pleier å si det jeg mener på en hyggelig måte, og dersom det ikke fungerer så trekker meg unna hele personen. Jeg hater drama, og er veldig flink til å holde meg unna. Har valgt å droppe en god del vennskap rett og slett fordi det ble for mye drama.
Froz1 Skrevet 12. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2014 Takk for tips. Jeg trenger bare motet
Bixity Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Takk for tips. Jeg trenger bare motet Det føles litt kjipt i starten, men etterhvert er det bare deilig. Det er noe med det å luke ut de du egentlig ikke passer så godt med. Eventuelt går det an å bare kutte ned på kontakten istedetfor å kutte ut helt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå