samanthaa Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Hei dere! :-) Jeg har et spørsmål, og håper at noen av dere her inne har meninger om det/eller vet noe. Min samboer er inne på penest.no, og i det siste har han begynt å sende poeng til jenter. Hva ville dere tenkt om dette? Ligger det noe der, eller er det bare for å gi poeng? Setter pris på svar! :-)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Hadde dumpet dritten. Sorry, men det er ikke ok når man er i et forholdAnonymous poster hash: 9365c...090 5
samanthaa Skrevet 12. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2014 Hadde dumpet dritten. Sorry, men det er ikke ok når man er i et forholdAnonymous poster hash: 9365c...090 Skulle gjerne likt å visst hva som skjedde på profilen hans, og om han skrev med noen. Men det funker vel dårlig uten passord..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Haha, driver folk med penest.no og deiligst og sånn fortsatt? Trodde det var sånt man holdt på med når man var 14. Eller eventuelt er av den harry typen. Ser for meg en med fyr med caps, piercing i øyenbrynet, gikk yrkesfag på videregående og liker å henge på den lokale bensinstasjonen for å vise frem det nye senkesettet på bilen og råne rundt med platinablonde fjortenåringer i baksetet. Anonymous poster hash: 29f94...faa 9
samanthaa Skrevet 12. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2014 Haha, driver folk med penest.no og deiligst og sånn fortsatt? Trodde det var sånt man holdt på med når man var 14. Eller eventuelt er av den harry typen. Ser for meg en med fyr med caps, piercing i øyenbrynet, gikk yrkesfag på videregående og liker å henge på den lokale bensinstasjonen for å vise frem det nye senkesettet på bilen og råne rundt med platinablonde fjortenåringer i baksetet. Anonymous poster hash: 29f94...faa Hehe, det er utrolig hvor mye liv det er der inne, merkelig nok! 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Det du vet viser jo at han ikke er helt utviklet i modenhet. Nei, du fortjener bedre. Mange fine der ute:)Anonymous poster hash: 9365c...090
samanthaa Skrevet 12. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2014 Det du vet viser jo at han ikke er helt utviklet i modenhet. Nei, du fortjener bedre. Mange fine der ute:)Anonymous poster hash: 9365c...090 Tusen takk! :-) Har nesten lyst til å vite hva det er som foregår på slike sider, siden enkelte er der inne når de er sammen med noen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 For et tragisk nettsted. Snakk om dum og deilig mentalitet. Hahahaha. Flaut! Hadde bært redd for å bli assosiert med sånne mennesker.Anonymous poster hash: a09c2...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Haha, driver folk med penest.no og deiligst og sånn fortsatt? Trodde det var sånt man holdt på med når man var 14. Eller eventuelt er av den harry typen. Anonymous poster hash: 29f94...faa Men er det ikke stort sett veldig unge mennesker som legger ut bilder av seg selv der da? Anonymous poster hash: 47eaa...654
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #10 Skrevet 12. april 2014 Haha, driver folk med penest.no og deiligst og sånn fortsatt? Trodde det var sånt man holdt på med når man var 14. Eller eventuelt er av den harry typen. Ser for meg en med fyr med caps, piercing i øyenbrynet, gikk yrkesfag på videregående og liker å henge på den lokale bensinstasjonen for å vise frem det nye senkesettet på bilen og råne rundt med platinablonde fjortenåringer i baksetet. Anonymous poster hash: 29f94...faa Hva i alle dager er harry med yrkesfaglig retning på videregående? Mange av rånerne jeg kjente når jeg var 16-17 år gikk faktisk studiespesialisering. Anonymous poster hash: 3575c...917 1
samanthaa Skrevet 12. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2014 Men er det ikke stort sett veldig unge mennesker som legger ut bilder av seg selv der da? Anonymous poster hash: 47eaa...654 De fleste er vel fra 20-30 Er mange "gamle" der også, med bilder.
Betasuppe Skrevet 12. april 2014 #12 Skrevet 12. april 2014 Så blodharry. Hadde dumpet han, ikke primært pga. at han ser på andre damer, men fordi det er blodharry å rate damer på sider. 1
Neva Skrevet 12. april 2014 #13 Skrevet 12. april 2014 Wooow, hadde tatt det opp med han og hadde han ikke gitt seg eller sett hva som er galt med det hadde jeg takket for meg..
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 12. april 2014 #14 Skrevet 12. april 2014 Hvorfor ikke melde deg inn selv, og så prate med kjæresten din gjennom siden? Får du sikkert tatt han på fersk gjerning Den siden handler om å legge ut deilige bilder av seg selv, for å motta og gi komplimenter til andre. Overhodet ikke noe man driver på med i forhold. Dump
Gjest Chloe87 Skrevet 12. april 2014 #15 Skrevet 12. april 2014 Finnes den siden virkelig fortsatt?! Trodde det bare var en side fjortiser hang på? Syntes det sier mye om hvor overfladisk kjæresten din er og hvor liten respekt han har for deg! Dump!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå