Gå til innhold

Hvor kan jeg møte møte astronauter?

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman
Skrevet

Hvorfor stoppe med piloter. Hva med astronauter. Hvor er dem? På sukker eller tinder. Kanskje møteplassen eller nasa? Kjør debatt!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, så morsom du er, altså! ZzZz..

Anonymous poster hash: 61dd4...cec

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Åh, så morsom du er, altså! ZzZz..

Anonymous poster hash: 61dd4...cec

Du er også morsom :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv i det ytre rom

Anonymous poster hash: 10c87...c3b

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor møter man dem, lurer på samme selv :)

Anonymous poster hash: 66b4c...a63
Skrevet

Tror de bruker minimalt med tid på nett, treningene og kursingen er hard og når de er på oppdrag har dem jo ikke internett for å drive med nettdating ihvertfall. Men hva med cosmonaut? De finner du masse av på skogsfester for psytrance elskere, og de bruker også internett mye for å drive hjemme-study av entheogenene som sender de ut til verdensrommet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Quora.

Anonymous poster hash: 53aab...c13
AnonymBruker
Skrevet

Quora.

:klo:

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Treffe astronauter på quora.com.                       

Gjest imperio
Skrevet

Du finner de så klart på www.myspace.com

hoho nå var jeg morsom, #overtrøtt Ja jeg bruker hashtag på KG, deal with it #OgEngelsk

Gjest Cartman
Skrevet

Du finner de så klart på www.myspace.com

hoho nå var jeg morsom, #overtrøtt Ja jeg bruker hashtag på KG, deal with it #OgEngelsk

Haha den likte jeg! Skal finne meg en astronaut på myspace og bli den første i verden som knuller kona i vektløs tilstand. :humpe:

AnonymBruker
Skrevet

Altså fysisk sett så går det ikke ann å ha sex i vektløs tilstand. Sex består av bevegelser som igjen består av vekt, så uten vekt og gravitasjon så får man ikke til bevegelsene. Vil jeg tro *philosoraptor*

Anonymous poster hash: 785a6...72b
  • Liker 2
Gjest Walden
Skrevet (endret)

Det finnes vel ca to ass2nauter i Norge, og de jobber i USA. NSA er jo uansett bare en vits. Nå sitter det bare byråkratiske ingeniører der og de får ikke til noe i nærheten av hva de fikk til da de fikk de smarteste hodene. 

Visste du at NASA får CIA`s gamle teknologi? Satelitter som kan zoome inntil en halv meter..det har NASA NÅ. LOL. Fikk høre det av en kompis som jobber i et forsvarsteknologiselskap. 

Men ja..ass2nauter. Regner med at du er homofil (virker jo slik basert på den passiv agressive queen-måten du har å kommunisere på) så da er det kanskje han Fuglesang da? Han har jo et ganske homofilt navn i hvert fall.

Lykke til jente! 

EDIT; Jeg skrev ved en feil, og nokså ironisk, at NSA er en vits! NSA er jo the real deal. Jeg mente selvsagt at NASA er en vits. 

Endret av Walden
Gjest Walden
Skrevet

Du må flytte til statene.

Ja, og bli, eller fortsette å være homofil. Tror ikke det er så mange kvinnelig asstronauter!! !!! Haha.

59 stk er det. Så lykke til. Som homofil har du ca 10 ganger så stor sjans til å finne deg noen, gitt at 100% av asstronauter er homofile. 

Skrevet

Ja, og bli, eller fortsette å være homofil. Tror ikke det er så mange kvinnelig asstronauter!! !!! Haha.

59 stk er det. Så lykke til. Som homofil har du ca 10 ganger så stor sjans til å finne deg noen, gitt at 100% av asstronauter er homofile. 

???

Skrevet

Her kan du møte andre astronauter så fremt du er kvalifisert til å dra dit. :-P

Gjest Walden
Skrevet

???

Skal vi se..

Det finnes 59 kvinnelige asstronuater som har vært i rommet (og derfor kan defineres som astronauter)

Det er over 590 menn som har vært i rommet

Derfor er det 10 ganger større sjans for ei kvinne å treffe en mannlig astronaut enn omvendt. Men siden Fartman er homofil, så sa jeg at det er 10 ganger større sjans for han også, enn en heterofil mann, gitt at alle asstronauter er homofile..(ass...homofile..) get it?

Nei...

Gi opp. legg deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg men hvorfor er det homofilt å være fascinert av astronauter?

Mere homofilt å være opptatt av hårgele eller de der manpurse'ne som ble så populært for noen år tilbake.
Å være interessert i rommet eller ønske å ha en samtale med noen som jobber med rommet bevtiner heller høy IQ og evnen til filosofiske tanker, enn noe "legning" wtf.

Anonymous poster hash: 785a6...72b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...