AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Jeg spiser som regel bare to ganger om dagen, kjempemye til lunsj på jobb sånn i 11-tiden, kan spise så mye vi vil for en fast pris, og så et greit måltid i 8-9-tiden. Er det noe galt med dette? Anonymous poster hash: 7578a...549
sullå Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Lykke til med å få et samstemt svar på det. Men mitt svar: Det går helt fint
Gjest Kv84 Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Spiser aldri fast jeg, bare litt smått her og der, går gjerne massevis av timer før første måltid. Spiser ikke så mye, vil ned, så jeg får oppmerksomhet for å være tynnere.
mandel92 Skrevet 12. april 2014 #4 Skrevet 12. april 2014 Om det passer for deg å spise to måltider om dagen så er det helt OK! Man må ikke spise 5 måltider om dagen, for meg blir det i meste laget, jeg liker heller å kunne spise mye til de måltidene jeg spiser, så jeg spiser 2-3 ganger for dag, og det passer meg stort sett fint!
BlueBella Skrevet 12. april 2014 #5 Skrevet 12. april 2014 Så lenge du ikke får problemer med blodsukkeret av det så kan det ikke være noe problem. Jeg spiser mange små måltider i løpet av dagen for jeg får så lett lavt blodsukker av å spise sjeldne måltider at jeg ikke fungerer.
Gjest Runforit Skrevet 12. april 2014 #6 Skrevet 12. april 2014 Spiller ingen rolle så lenge du får i deg nok kalorier.
Pringle Skrevet 12. april 2014 #7 Skrevet 12. april 2014 Går sikkert helt kjempefint! Du merker selv om du blir for sulten og om du spiser for mye eller for lite (går opp eller ned i vekt). (Selv ville jeg blitt sprø av et sånt måltidsmønster, tror jeg, liker best 4-6 måltider om dagen, men jeg har i grunnen aldri seriøst prøvd noe annet heller!) 1
Maximillian Cohen Skrevet 12. april 2014 #8 Skrevet 12. april 2014 Så lenge du ikke får problemer med blodsukkeret av det så kan det ikke være noe problem. Jeg spiser mange små måltider i løpet av dagen for jeg får så lett lavt blodsukker av å spise sjeldne måltider at jeg ikke fungerer. Dette er nok bare en seiglivet myte. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #9 Skrevet 12. april 2014 Har lest litt om dette nå, og det virker åpenbart at alt dette snakket om "mange små måltider" bare er tull og tøys. Bedre å spise den samme mengden mat på 2-3 måltider enn 5-6. Anonymous poster hash: 7578a...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå